Hej,
Jeg er nyt medlem i Alfa Klubben. Én af grundene til at jeg ville være medlem er at jeg godt kunne tænke mig at prøve banekørsel med min Alfa. Jeg tænkte om nogen har lyst til at fortælle lidt om hvordan sådan et arrangement foregår samt deres oplevelser i denne forbindelse. Altså hvordan var det at prøve banekørsel.
Kan nogen desuden oplyse hvornår man forventer næste bane-arrangement. Jeg har godt set Nürenberg arrangementet, men jeg vil ikke lige bruge så mange penge på det.
Alfa 156 Selespeed
Banekørsel?
-
Peter Dyrelund
- Geografisk sted: Danmark
Hej Per
I forrige uge fik du tilsendt en mail om banekørsel på Sturup, lørdag den 6. december, pris kr. 200 (forudsætter, at du har oplyst din mailadresse i forbindelse med din indmelding i klubben).
Men ellers er "sæsonen" jo overstået, og en ny starter omkring april 2004. De endelige datoer og steder er ikke fastsat endnu.
Hvordan arrangementerne foregår, kan du bedst få at vide, hvis du møder frem til én af klubaftenerne i klubben. Det vil tage for meget tid at forklare til bunds på skrift, men grundlæggende kan jeg fortælle, at man får en kort instruktion i mødelokalet, og så er der fri kørsel på banen i et kvarter af gangen pr. time. Her er et passende antal biler på banen (afhænger af længden) fx 5-15 biler. Til slut har der været tidskørsel enkelvis (dog måske 3 på banen, men sendt af sted med ca. 15 sek. afstand). Ved et 4 timers arrangement kan man så typisk få 3 kørsler a et kvarter og to tidskørsler.
Peter D
I forrige uge fik du tilsendt en mail om banekørsel på Sturup, lørdag den 6. december, pris kr. 200 (forudsætter, at du har oplyst din mailadresse i forbindelse med din indmelding i klubben).
Men ellers er "sæsonen" jo overstået, og en ny starter omkring april 2004. De endelige datoer og steder er ikke fastsat endnu.
Hvordan arrangementerne foregår, kan du bedst få at vide, hvis du møder frem til én af klubaftenerne i klubben. Det vil tage for meget tid at forklare til bunds på skrift, men grundlæggende kan jeg fortælle, at man får en kort instruktion i mødelokalet, og så er der fri kørsel på banen i et kvarter af gangen pr. time. Her er et passende antal biler på banen (afhænger af længden) fx 5-15 biler. Til slut har der været tidskørsel enkelvis (dog måske 3 på banen, men sendt af sted med ca. 15 sek. afstand). Ved et 4 timers arrangement kan man så typisk få 3 kørsler a et kvarter og to tidskørsler.
Peter D
?????
Har oplyst mailadresse ved indmelding, men har ikke modtaget ovennævnte mail.
Bliver det sendt ud til alle eller er det delt op i sektioner?
Pedersen, 156 2,0 + 33 1,5 Ti
?????
Har oplyst mailadresse ved indmelding, men har ikke modtaget ovennævnte mail.
Bliver det sendt ud til alle eller er det delt op i sektioner?
Pedersen, 156 2,0 + 33 1,5 Ti