airbag styreboks

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
tryk
Geografisk sted: Danmark

airbag styreboks

Indlæg af tryk » 01 sep, 2009 05:45

Hej.Er der nogen som har erfaring med en brugt boks til airbag'en,fra en hugger..Har fundet ud af der er flere slags(forskellige stik på,og i forskellige farver) Fik oplyst fra en hugger at bare stikket havde samme farve,skulle boksen kunne bruges,men snakkede så med en anden hugger han mente at men skulle gå efter et nummer,som står på boksen..Er der nogen som ved noget om dette,eller må man ofre en ny,med samme nummer som den gamle,eller findes der i det hele taget to bokse med samme nummer..På forhånd tak..Tryk,skagen..

elp

Indlæg af elp » 02 sep, 2009 01:05

Jeg vil nok give ham med samme nr. ret, det ser ud til, at mellem '97 og '02 var der 6 forskellig varianter.
Er du sikker på at problemet er styrebox'en? De kan 0-stilles hos en Fiat/Alfa forhandler.
Men det er rigtigt, at de er ret dyre, kr. 3.000 - 4000+

tryk

Indlæg af tryk » 02 sep, 2009 05:59

Hej.Bilen har været på værksted,der fandt han 3 fejl på den,han kunne slette de 2 af dem,men ikke den tredje..Den sidste skulle ligge i styreboksen sagde han,da han ikke kunne slette den.. Denne her boks,har det her nr.60663943 og der er orange stik på..En huggwe havde en liggende,men der var gult stik på,den startede med 6065,de sidste tal ka jeg ikke huske..Er der mon nogen som har prøvet denne løsning med en boks fra en hugger,og i så fald med succes..? Eller må jeg bare bide i græsset,og købe en ny..Mvh.Tryk,skagen

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"