Hej derude
Hvad skal man vælge hvis den står på 156.
Har lige siddet og kigget div. fora igennem med tilhørende links, men synes ikke jeg kan finde noget konkret på forskellen på de forskellige modeller, nemlig motoren!
Er der nogen som har erfaring med 1,6/1,8/2,0 eller links til netop dette emne.
Skal have overbevidst mit fædrende ophav om at det godt kan være et godt køb uden for mange problemer - er ligeglad med motor str.
Køre pt audi 80 årg 95, men vil ikke ud at give 200-250.000 for brugt bil, men en god 100 stykker måske.
Hvilken model: 1,6 /1,8/ 2,0
-
toftlarsen
- Geografisk sted: Danmark
-
Lars Sørensen
- Geografisk sted: Danmark
Hej Per
Her er lige et par links så kan du studere lidt :
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=846
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=889
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=474
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=587
www.cuoresportivo.dk
Håber du finder ud af det.
Eller kik forbi engang vi holder træf og få en sludder og måske en tur, så kan du tage stilling senere.
Her er lige et par links så kan du studere lidt :
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=846
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=889
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=474
forumdk/topic.asp?TOPIC_ID=587
www.cuoresportivo.dk
Håber du finder ud af det.
Eller kik forbi engang vi holder træf og få en sludder og måske en tur, så kan du tage stilling senere.
Hej Per - Lad en Alfisti, som sikkert er på dit fædrene ophavs alder, komme med et par betraktninger.
Jeg har kørt Alfa i mange, mange år og kan kun sige, at foruden alle de argumenter du som Alfisti selv kan komme med og dem du ser på Lars' links, så har jeg aldrig oplevet andet end driftsikre og for de senere modellers vedkommende letkørte biler. De er hverken dyrere eller billigere end andre biler i klassen. Jeg har arbejdet i bilbrancen i mange år, sluttede dog for længe siden, og kan kun sige, at Alfa i dag er lige så goder som andre biler.
156'erne er ret ens udstyrede uanset motorstørrelse, dog er en del af ekstraudstyret i de 4 cyl. standard i V6. 1,8 og 2,0 er ret ens i præstationerne, mens 1,6 nok ikke er for dem som vi have noget woummmmm. Når man køber brugt er der alle de sædvanlig ting at være opmærksom på, men udbudet er stort, så det bør være mulig at finde udvalg i farver, udstyr, varianter og priser som passer.
Hvis man har lyst til en Alfa 156, så gå ud og find den som passer en.
Jeg har kørt Alfa i mange, mange år og kan kun sige, at foruden alle de argumenter du som Alfisti selv kan komme med og dem du ser på Lars' links, så har jeg aldrig oplevet andet end driftsikre og for de senere modellers vedkommende letkørte biler. De er hverken dyrere eller billigere end andre biler i klassen. Jeg har arbejdet i bilbrancen i mange år, sluttede dog for længe siden, og kan kun sige, at Alfa i dag er lige så goder som andre biler.
156'erne er ret ens udstyrede uanset motorstørrelse, dog er en del af ekstraudstyret i de 4 cyl. standard i V6. 1,8 og 2,0 er ret ens i præstationerne, mens 1,6 nok ikke er for dem som vi have noget woummmmm. Når man køber brugt er der alle de sædvanlig ting at være opmærksom på, men udbudet er stort, så det bør være mulig at finde udvalg i farver, udstyr, varianter og priser som passer.
Hvis man har lyst til en Alfa 156, så gå ud og find den som passer en.