Værksteder på Sjælland

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 156
Besvar
rilan
Geografisk sted: Danmark

Værksteder på Sjælland

Indlæg af rilan » 08 sep, 2007 06:54

Hej alle

Har stadig lidt forskellige "problemer" med min Alfa 156 2.0 TS fra 98, - MEN er absolut ikke ked af den. Den er super, selv med lidt skavanker ;-)

Havde tænkt mig at få lavet en "oversigt" over fejl og mangler, (med computer)???
Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til et valg af et værksted. Der nævnes andre steder et eller flere værksteder i Jylland, men jeg bor på Sjælland.....
Er der nogen der "tør" anbefale er Alfa sted?

Hilsen
Steen
P.S. er iøvrigt lige blevet medlem af Alfa Romeo Klub Danmark :-)

wave2000

Indlæg af wave2000 » 08 sep, 2007 08:49

Hej Steen

Velkommen til - og velkommen til mig selv :-)
Vi er begge nye i AlfaKlub.DK - Jeg blev medlem den 3. september.
Ja, jeg er så ny, at jeg faktisk først får min ALFA på fredag - -"Six Days and still Counting".
Jeg har imidlertid brugt oceaner af tid (ventetid på den rigtige ALFA) på at studere AlfaSmeden/AlfaKlub og CuoreSportivo.dk. Jeg har været til tre træf (i SEAT). Alle har været meget imødekommende og besvarer gerne spørgsmål der trænger sig på. Dette har givet mig den opfattelse, at ham i Gilleleje skulle være et godt valg.
Hmmm..... Så er der jo lige det med geografien...... Hvor bor du, for hvis du sidder et sted i nærheden af Møens Klint, eller sådan noget, er det måske ikke lige løsningen.
Kommer du på tirsdag den 11. sept. hos FDM vil jeg glæde mig til at hilse på dig (jeg møder op i min SEAT, for sidste gang), eller ses vi jo nok en anden gang.

vh
Stig - Albertslund

rilan

Indlæg af rilan » 09 sep, 2007 20:43

He, bor lige syd for Køge, så det var næsten Møns klint ;-)

elp

Indlæg af elp » 10 sep, 2007 04:40

I klubbladet, bagsiden, som du enten allerede har fået eller vi få kort tid efter du meldte dig ind i ARKD, står en fortegnelse over forhandlere og aut. servicepunkter. Derudover annoncerer en del af Fiat/Alfa uafhængige Alfa værkseder i bladet, men vist kun CN Auto Gilleleje, som jeg kan anbefale, på Sjælland.
Nær dig er der Max Due i Køge og Ringsted samt Greve By Auto, som begge har været med i Fiat/Alfa sammenhæng i mange år.
Der er også Bosch autoværksteder og autoelektrikkere, som uden tvivl også kan finde ud af det elektriske, bl.a. motorstyrings systemerne og andre elektriske ting, på din Alfa 156.
Erik

wave2000

Indlæg af wave2000 » 10 sep, 2007 11:30

Ha Ha Steen

Og nu vi er ved tilfældighederne - så befinder min nye alfa sig i øjeblikket hos Max Due i Køge...... Verden er lille især hvis man holder sig til sjælland.

menno

Indlæg af menno » 05 dec, 2007 23:45

Måske lidt sendt men Jensen Auto i Gentofte hører vel også til de værksteder hvor de tager hånd om din Alfa! [:)]

Er I klar over at mange Alfa/Fiat værksteder som tilbyder rabat for Alfaklub medlemmer faktisk er dyrere end nogle andre værksteder som sælger de originale reservedel? [;)] Ja, man kan altid give rabat på en pris som ligger højere end andre steder ... [:0]

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Generelle emner"