Nyt ledningsnet eller ej?

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
dobbelthage
Indlæg: 24
Tilmeldt: 08 sep, 2007 06:54
Geografisk sted: Danmark

Nyt ledningsnet eller ej?

Indlæg af dobbelthage » 25 jun, 2012 07:45

<div>Hej Erik + alle andre ;-)</div><div>Har en 156 JTS 2,0 fra 2003 (faceliftet).</div><div>Motorlampen har igennem de sidste 2 år tændt i tide og utide og har fået skiftet al verdens ting, fra spjældhus, div. følere, lamda, tændspole og en masse andet som Valby Autoforum  har målt sig frem til når lampen har været tændt. Der sker hver gang det at alt imellem 1 dag og 1 måned efter, tænder lampen igen! </div><div>Var det så bare en lampe der var tændt og det ikke havde indvirkning på kørslen, men nej, den går på et eller andet nødprogram, hvilket betyder, 2000 omdrejninger, selvom jeg holder stille uden at trykke på speederen og ellers bare ujævn kørsel!</div><div>Nu har de så prøvet at overbevise mig om at hele ledningsnettet skal skiftes, hvilket jeg ikke har forstand på.</div><div>Lyder det som en god idè?</div><div>Jeg har selvfølgelig spurgt om de så er sikre på problemet er løst, men det kan de jo ikke garantere, der kan jo være andre fejl, som de siger!</div><div>Puhaaa, bilen står til ca. 50-60.000 vil jeg tro, kan det betale sig og skal jeg lade det alm. værksted gøre det eller er der andre steder som muligvis er bedre til det elektriske?</div><div>
</div><div>Håber I kan hjælpe med lidt gode idèer og input, da jeg er lidt lost!</div>



dobbelthage
Indlæg: 24
Tilmeldt: 08 sep, 2007 06:54
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af dobbelthage » 25 jun, 2012 08:00

Har iøvrigt fået en pris på ca. 10.000 af vide fra dem for 1 års tid siden, men nu bad jeg om et tilbud på skrift og har modtaget et på 4500...! Hvad skal det ca. koste?

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 25 jun, 2012 19:52

Dit værksted er løbet tør for idéer og sur i fejlfindingen. Mit råd til dig er, at prøve et andet værksted, f.eks. CarCentre, Kbh.S 32596048 (mange Alfister, bl.a. Alfa klubbens Sjælland bestyrelsesmedlemmer, eller et dygtigt autoelektriker (f.eks. Bosch).

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"