El-ruder, klima og blink virker ikke...

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
-Mr_AndersoN-
Geografisk sted: Danmark

El-ruder, klima og blink virker ikke...

Indlæg af -Mr_AndersoN- » 14 jan, 2009 18:59

Hej kære alfister

Jeg er ny her på siden og har nydt godt af alle de tricks der her er nævnt. Men står nu i et lidt mystisk problem.

Jeg har for nylig fået omlakeret min 156'er fra 98 da vi samlede den testede vi ruder, klima og blink, alt virkede. Jeg stødte så i et problem at mit gearskifte var gået, så midter konsollen måtte af igen, da jeg skulle hjem testede vi lige igen, ingen reaktion, men vi havde glemt katastrofe lampen, den sikring røg, så den blev udskiftet så katastrofe blinket virkede. Men jeg har ingen reaktion fra blinklys klima og ruder. Jeg er helt blank, alle sikringer i box og motorrum er hele. HJÆÆLP.

Vh Anders

Der utrolig gerne vil ud og køre i sin nymalede alfa

rilan

Indlæg af rilan » 01 aug, 2009 23:40

Har lige fået nøjagtigt det samme problem - kom også til at springe sikring ved montering af harvaiblink og ha nu ngen reaktion fra klima sideblinker elruder.....??

Fandt du nogensinde ud af problemet??

rilan

Indlæg af rilan » 06 aug, 2009 18:55

Hej igen

Har fået løst problemet [:I]
Læste på cuoresportivo.dk at andre havde haft det samme problem, og at det hele skyldes en 7.5 amp. sikring der sidder lige oven over den "normale" sikringsboks.
Man kan ofte ikke se at den er sprunget og det var også gældende i det her tilfælled,,,, pinligt [:I]
Der var kun en lille bitte revne i sikringen, men da den blev skiftet virkede at igen[:D]

Hilsen
Steen

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 El-system"