Sænkningsfjedre

Fjedre, støddæmpere og ophæng
Besvar
MadsJ
Indlæg: 77
Tilmeldt: 24 mar, 2004 02:22
Geografisk sted: Danmark

Sænkningsfjedre

Indlæg af MadsJ » 24 sep, 2004 18:05

Hejsa,
Jeg skal have fat i nogle nye sænkningsfjedre til min 33'er '88. Jeg har fundet et sæt Vogtland til 1100 plus moms, og et sæt Terra til 795 plus moms. Vogtland'ene kan jeg dog "bytte" mig til, så prisen hedder 1000 inkl. moms.Hvad vil I foreslå? Hvis der er nogle som har gode erfaringer med andre mærker, det stadig kan fåes, er andre bud velkomne.. [:)]
Er der nogen, der kan fortælle mig, om man kan bruge sænkningsfjedrene til en serie 3 på en serie 2, eller er der forskel på dem..?



Thomas G
Indlæg: 281
Tilmeldt: 29 sep, 2003 06:10
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Thomas G » 25 sep, 2004 08:40

Hej Mads.

Så vidt jeg ved er der ingen TÛV godkendelse på de ellers udemærkede Vogtland fjedre,så det kan gi' problemer til syn.Og de tjekker det højst sansynligt [:(]

Terra fjedre har jeg kun hørt dårligt om,og har en kammerat der har haft 2 sæt monteret,hvor der begge gange knækkede en fjrder inden for 1 år.Men måske andre har bedre erfaringer?

Nr. 1 i sænkningsfjedre er,og har altid været Eibach.Men de er desværre holdt md at fremstille til 33.<u>Men</u>,jeg har fået at vide af Lars T at AR Parts i Holland, www.arparts.nl ,sælger OEM Eibach fjedre,dvs sænkningsfjedre lavet samme sted,og samme gode kvalitet som Eibach,bare under et andet navn.Har skrevet til ham og spurgt,og det er rigtigt nok,og kan både skaffes til 33 serie 2 og 3.

Det sidste var vidst også svar på dit sidste spørgsmål [:D]

Besvar

Tilbage til "Alfa 33 Alle modeller Hjulophæng"