Centrallås

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
msh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 okt, 2010 08:52
Geografisk sted:

Centrallås

Indlæg af msh » 18 okt, 2010 07:06

<p>Hej, periodisk kan min fjernbetjening ikke låse dørene op - typisk morgen eller når bilen har stået et stykke tid, dog virker alt normalt igen når jeg har haft brugt nøglen - nogen der kender til problemet - Tak for et godt forum - Venligst Michael   </p><p></div></p>



Alfa_159
Indlæg: 24
Tilmeldt: 13 mar, 2008 04:54
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Alfa_159 » 08 jan, 2011 05:52

Hej. Ja kender det fra begge mine 159'ere jeg har haft. Jeg har købt begge fra ny. Nogen gange skal jeg helt tæt på før centrallåsen vil tage imod signalet fra håndsenderen. Jeg kender ikke til en løsning, men har reklameret over episoderne. Det virker perfekt når jeg kommer på værkstedet, så det jo er svært at fejlfinde på. Jeg hører gerne om der skulle være en løsning.

Hilsen Thomas

msh
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 okt, 2010 08:52
Geografisk sted:

Indlæg af msh » 23 jan, 2011 06:50

<p>hej igen - det lyder måske lidt mærkeligt men jeg har fundet ud af det har noget med kulden at gøre. Når vi har plus grader er problemet væk. Jeg kan se på alfaowner.com at flere har det problem. Der kører en tråd, hvor man mener alfa skulle kende til dette problem - selve tændingslåsen skulle være problemet. en ny version og en opdatering skulle afhjælpe  - Personlig har jeg haft min bil til udmåling hos alfa. Her siger man det er en speciel boks som skal huske de forskellige ting der er problemet. Boksen er "Personlig" for hver 159 og skal bestilles i Italien.. De mener ikke tændingslåsen er problemet.  Nu prøver jeg at lade dem skifte boksen - en rep til ca. 6000.- vender tilbage når rep. er udført... </p><p>Venligst Michael </p>

Besvar

Tilbage til "Alfa 159 El-system"