Hejsa,
Jeg ville bare høre om man kan udskifte den lidt kedelige center konsol på de lidt ældre Alfaer med den superlækre titanium konsol, der er på de nye modeller???
Hvis ja... hvad med ure, anlæg osv?
På forhånd tak,
Potentiel alfaejer [:)]
Ny Center konsol ?
-
Superstuden
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt:
Umiddelbart er de ikke ens. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at de nye midterkonsoller er lavet i 2 dele...en seperat omkring gearstangen, hvorimod den er lavet i eet stykke på den gamle.
Så jeg tvivler på at den passer direkte over på...desværre. Men prøv at køre hen til den nærmeste alfa forhandler og tag et hurtigt kig indenfor i en af de nye 56'ere, med din egen ved siden af til sammenligning.
Jeg er selv i gang med at overtale en kammerat til at lave en midterkonsol i rustfrit stål eller aluminium...men han siger at det er for svært...meeen han må bare tage sig den tid det tager, så jeg håber at det lykkes.
Held og lykke med det !
Så jeg tvivler på at den passer direkte over på...desværre. Men prøv at køre hen til den nærmeste alfa forhandler og tag et hurtigt kig indenfor i en af de nye 56'ere, med din egen ved siden af til sammenligning.
Jeg er selv i gang med at overtale en kammerat til at lave en midterkonsol i rustfrit stål eller aluminium...men han siger at det er for svært...meeen han må bare tage sig den tid det tager, så jeg håber at det lykkes.
Held og lykke med det !
-
Superstuden
- Geografisk sted: Danmark
- Kontakt: