Ny Center konsol ?

Indlæg omhandlende kabine og interiør på Alfa 156
Besvar
steentp
Geografisk sted:

Ny Center konsol ?

Indlæg af steentp » 16 okt, 2004 21:12

Hejsa,

Jeg ville bare høre om man kan udskifte den lidt kedelige center konsol på de lidt ældre Alfaer med den superlækre titanium konsol, der er på de nye modeller???

Hvis ja... hvad med ure, anlæg osv?

På forhånd tak,
Potentiel alfaejer [:)]

Superstuden
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 17 okt, 2004 01:56

Du kan få det som sidder i sportspakken. Det er sådan noget kulfibrer look. Og det er nemt og bytte rundt. Og du beholder de samme urer.

mvh
kristian

steentp
Geografisk sted:

Indlæg af steentp » 19 okt, 2004 04:27

Tak for svaret men jeg er mere interesseret i den nye titanium konsol. Også selv om jeg evt. er nødt til at skifte urene også.
Er der nogen, der ved om det kan lade sig gøre?

kee
Kontakt:

Indlæg af kee » 19 okt, 2004 08:06

Umiddelbart er de ikke ens. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror at de nye midterkonsoller er lavet i 2 dele...en seperat omkring gearstangen, hvorimod den er lavet i eet stykke på den gamle.
Så jeg tvivler på at den passer direkte over på...desværre. Men prøv at køre hen til den nærmeste alfa forhandler og tag et hurtigt kig indenfor i en af de nye 56'ere, med din egen ved siden af til sammenligning.
Jeg er selv i gang med at overtale en kammerat til at lave en midterkonsol i rustfrit stål eller aluminium...men han siger at det er for svært...meeen han må bare tage sig den tid det tager, så jeg håber at det lykkes.
Held og lykke med det !

Superstuden
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 22 okt, 2004 07:41

Jeg har en kammie der er rustfri smed. Han er lige blevet udlært, der fik han 13 tal. Han siger han kan lave en weekenden over. Jeg vender lige tilbage med billeder. Hvis ikke bilen bliver solgt.

mvh
kristian

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Kabine & Interiør"