Vi skal til at have vores første barn her om et par uger og kom til at snakke, mest for sjov, om muligheden for at få en barnestol som matcher indtrækket i alfa'en.
Mit indtræk er den originale røde læder-stue. Der står "momo" på siden af nakkestøtterne, så jeg går ud fra det er dem der har lavet indtrækket.
Er der nogen derude der har gået i samme tanker, ved hvor man kan købe en og ikke mindst ligeså vigtigt: Prisen.... Vi frygter at det ikke er helt billigt [V]
Jeg så engang en topløs BMW med en creme-farvet barnestol, så der må være nogen der laver dem...
Barnestol i læder
Hejsa..
Tillykke med at jeres første barner på vej..
Jeg har selv original racaro kabine i min 75, så derfor har jeg "naturligvis" investereti Original racato barnesæde med højtalere i nakkestøtterne..
ved ikke om racaro laver dem i læder, men de er nu også ret fede i det lækre velouragtigt (VASKBARE!!) stof de er lavet i.. pris 2999,- men er af og til på tilbud...
Tillykke med at jeres første barner på vej..
Jeg har selv original racaro kabine i min 75, så derfor har jeg "naturligvis" investereti Original racato barnesæde med højtalere i nakkestøtterne..
ved ikke om racaro laver dem i læder, men de er nu også ret fede i det lækre velouragtigt (VASKBARE!!) stof de er lavet i.. pris 2999,- men er af og til på tilbud...
Der er nu ikke meget der er mere børnevenligt end læder - lige til at tørre af. (og tro mig, der blir en del at tørre af:-)
Hvad med at finde en billig barnestol i den blå avis - der er en million af dem, og som regel er det bare betrækket der er slidt. Få den derefter ombetrukket med læder hos en sadelmager/møbelpolstrer. Du får den farve du vil ha, og ompolstringen koster nok 1-2000,-
Hvad med at finde en billig barnestol i den blå avis - der er en million af dem, og som regel er det bare betrækket der er slidt. Få den derefter ombetrukket med læder hos en sadelmager/møbelpolstrer. Du får den farve du vil ha, og ompolstringen koster nok 1-2000,-