SCANTUNE DAY 2004 EN REALITET

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 27 okt, 2004 00:41

vi mødes ved Kolding storcenter kl0815, DTC Vejle 0845, så er der tid til en snak i Vejle afgang ca. 0900, ankomst SCANTUNE ca 0945.



Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 28 okt, 2004 06:15

Ok Jeg kommer i total nedskruet alfa.

mvh
kristian

Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 28 okt, 2004 17:16

Der lyder lækkert[:D].
Jeg og ikke mindst vores søn glæder sig til at se den irl.[;)]
Ses

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 01 nov, 2004 10:25

[:p][^]Så rendte timeglasset ud[^][:p]

Dagen for status er oprundet....

23 tilmeldte medlemmer + ca. 10 - 15 "løse" der gerne vil "hænge ud" med de seje [8D][:o)]

Det er køretøjer der er talt op, så må vi håbe at der bliver "indlagt" nogle stakler til omvending[:p]

Godt - men er det <b>GODT NOK</b> ??

Vi når nok ikke flere biler alligevel når der skal snakkes imellem omkring måleresultater. Desuden er der jo nogle få der står på vendteliste til at blive optimeret. Det vender jeg tilbage til når jeg har talt med Per Mai omkring planlægningen.

Vedr.: optimering.
Det var - Mandal & Larstonø, ikk ??
Var der flere ??
Bestikkelse af arrangøren er jo altid en hjælp

En kæmpe tak til alle de entusiastiske medlemmer der har tilmeldt sig og de der "bare" gerne vil være med. [8D][8D]

Der har været mange "anonyme kikkere" hér på sitet som vi ikke har hørt meget til. Kom ud af busken uanset hvad I kører i. Ny eller gammel Alfa, eller hvis I er interesseret i en Alfa engang, måske ikke, har I noget på hjertet så kom med det. Bare det er forholdsvis positivt. [B)][;)]

Det kan ikke siges ofte nok - MØD TALRIGT OP - og vær med. [:D]

tbc
Indlæg: 88
Tilmeldt: 29 okt, 2003 20:11
Geografisk sted:

Indlæg af tbc » 02 nov, 2004 04:20

Hej Lars.

Jamen det er da et godt initiativ. Det kniber bare med tiden (det er selvfølgelig en prioriteringssag). Nu fik jeg også målt min 146 1.6 TS ved Per Mai sidste år, så det resultat tror jeg på lidt endnu (den havde nemlig både mere effekt og moment end opgivet fra fabrikken...).

Familie, højgravid kone, gammelt hus, ældre Lancia osv (nogen som har forstand på at skifte toppakning på en motor til en Lancia Thema 8.32?); der er bare så mange ting at bruge tiden på...

:-) TBC.

Egebjerg
Indlæg: 225
Tilmeldt: 10 mar, 2004 08:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Egebjerg » 02 nov, 2004 05:28

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af tbc</i>

nogen som har forstand på at skifte toppakning på en motor til en Lancia Thema 8.32?);
:-) TBC.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Skallebølle Autoværksted på Fyn, så kan den vidst ikke få bedre behandling...[:D][:p]

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 02 nov, 2004 08:59

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af tbc</i>

Hej Lars.

Jamen det er da et godt initiativ. Det kniber bare med tiden (det er selvfølgelig en prioriteringssag). Nu fik jeg også målt min 146 1.6 TS ved Per Mai sidste år, så det resultat tror jeg på lidt endnu (den havde nemlig både mere effekt og moment end opgivet fra fabrikken...).

Familie, højgravid kone, gammelt hus, ældre Lancia osv (nogen som har forstand på at skifte toppakning på en motor til en Lancia Thema 8.32?); der er bare så mange ting at bruge tiden på...

:-) TBC.
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">



Ja vi har faktisk en mekaniker oppe i firmaet. Han er udlært ferrari mekaniker i Schweiz/Italien. Og har været i et stort bilhus der nede hvor han har lavet alt det vi andre drømmer om. Det bedste er at vi har sådan en bil kørende i kolding. Og der laver han altid. Og det som er endnu bedre er at han har et værksted der hjemme, med lift og det hele. Han holder til i nærheden af kolding. Og han kan skrue vogn. Og vil gerne arbejde sort.

mvh
kristian

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 02 nov, 2004 09:03

Jeg glæder mig allerede. Så skal jeg lige varme alfaen op inden vi kører. Så raggazzoni udstødning bliver varm. Så skal i fandme høre dejlig lyd ude på motorvejen, når den kommer med 200+. Mine kammerater siger det lyder helt vildt når den kommer[:p]. Og man er ikke i tvivl om at det er en italiener[:D].

Hvad med noget mad bagefter. Er det bare den lokale grilbar eller hvad. Eller skal vi køre til århus og finde noget. Eller endnu bedre, den gamle vej til silkeborg. (kan godt være fed på det stykke[:D])

mvh
kristian

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 02 nov, 2004 10:48

Hej Kristian

Glæder mig meget til at se din SW, og ikke mindst høre den [8D]
Jeg tager en tur til Århus nu jeg kommer hjem og regger lidt. Der skulle være nogle fine Italienske restauranter i byen. Eneste minus er at det er temmeligt svært at smide Alfaerne noget sted i byen og især en lørdag aften. Men vi kører en tur og kikker lidt botanik og baglygter og skulle gerne ende på en Ristorante Italiana.
Så efter denne weekend vil jeg have et estimat på hvor mange personer der ønsker at blive bespist inden vi skilles.
Keep in touch.

Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 02 nov, 2004 17:28

Det bliver næsten historisk, det her[:p][:p]
Så mange biler[8D](), og fælleskørsel med opsamlingspunkter i Sønderjylland, Odense, Bramming, Kolding, Vejle m.m det bliver fedt[:D][:D]

pinot
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26 maj, 2004 23:33
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af pinot » 03 nov, 2004 00:13

Det tegner til at blive en rigtig sjov dag hos Per Mai i Galten.Min 156 2,0 SW har fået turen med optimering + Piggyback hos Per Mai. Jeg regner med at kigge forbi medbringende udskrift af effektforøgelsen. Så dem der har lyst ka' se sort på hvidt hvor meget det gi'r

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 03 nov, 2004 10:44

COOOOL[:p]

Der er mange der gerne vil have en snak med dig, kan du tro. Så det er virkeligt fedt at du kommer og deler dine erfaringer med os andre.
Kan du ikke kikke forbi på sitet www.cuoresportivo.dk og under tuning af Alfa 156 2,5 v6 se om ikke du kan overtale Henrik Phillipsen til at komme med også. Han er vist lidt i vildrede omkring effekten af en optimering.

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 06 nov, 2004 04:43

Så er det slut med tilmelding til Scantune Day 2004

Men det er også temmelig flot med den interesse der har været. Havde der været flere ville vi kunne lave et helt weekend arrangement.

31 tilmeldte, 1 afventer jeg svar fra, 1 vil have sin BMW V12´er med ( Har Alfa også ) og 4 har jeg ikke fået detaljer fra endnu da der var virus vedhæftet deres mail.
Hvis I kikker med hér så mød op og vi vil prøve at lave en plads til jer.

Vel mødt til alle der har lyst til bare at være med.

pinot
Indlæg: 4
Tilmeldt: 26 maj, 2004 23:33
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af pinot » 06 nov, 2004 19:02

Ang. spisning for dem har har tid og lyst. Restaurent "Italia" på Åboulevarden i Århus tilbyder stor forretsbuffet + en bøf for hundrede kr. De har selvfølgelig også pizza'er. Men bordbestilling er et must. Der kan parkeres på havnearealet ret tæt på.
MVH Hans

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 08 nov, 2004 18:46

[^][^]<font face="Arial"><b>VEL MØDT TIL SCANTUNE DAY 2004</b></font id="Arial">[^][^]

Dagen er nu blevet tilrettelagt på følgende måde........

<font face="Arial">START kl. 10:00

Der måles ca. 5 biler pr. time ( vær venlig når jeres bil skal "på" ikke at "Bull****te" for meget, da det vil trække tiden. )

Det vil sige at vi vil være færdige ca. kl. 17 hvorefter vi vil køre en lille tur inden et nærmere aftalt spisested bliver indtaget.
Da det sandsynligvis er mørkt ved afkørselstidspunktet vil det <b>IKKE</b> blive en sightseeing. Så jeg vil foreslå en tur ind igennem Århus, hvor der vil blive lavet "stops" for opsamling af efternøgeler. Ellers vil kortegen blive splittet op i flere mindre grupper. Rute tilgår.

<b>BAGHJULSTRÆKKERE</b> vil være de første på bænken.

Ca. kl. 12 vil vi begynde på <b>FORHJULSTRÆKKERE</b>

Tilstøder der flere baghjulstrækkere må de desværre vente til sidst.[V]

Nærmere tidsplan kan ikke udarbejdes men forhandles på stedet.

<b>HUSK</b> igen at medbringe <b>VARMT TØJ OG HØREVÆRN</b> [:0]

Vær tålmodig, vær oplagt og vær <b>ALFIST</b>.</font id="Arial">

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"