Problemer med viskermotor til en 156 2.0 TS

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
menno
Indlæg: 142
Tilmeldt: 30 sep, 2004 07:15
Geografisk sted: Danmark

Problemer med viskermotor til en 156 2.0 TS

Indlæg af menno » 30 sep, 2004 08:00

<i><font color="red">Foerst et oenske til Webmasteren: Jeg har lige skrevet et kanon stort indlaeg om de problemer jeg har med min 156 2.0 TS fra december 1998. Efter jeg trykkede paa Send mit indlaeg var alt vaek p[ grund af fokert brugernavn og password. Fair nok ... men naar man saa gaar tilbage er teksten ogsaa forsvundet. Det er vel lidt halvfedt ... [:(] Kan det ikke justeres?</font id="red"></i>
Nu holder jeg det kort og tager lige en kopi af hvad jeg har skrevet foer jeg sender. [}:)]

Hvis der er nogen af jer som ved en del om den viskermotor min bil er foedt med maa i gerne sende en email til mig: menno.hilverdink@sebkort.dk [:)]

Den hakker ikke eller noget. Den koerer som den skal. Den larmer bare utroligt meget. Viskerne er taget men samme lyd kan staedig hoeres. En mekaniker har pillet den fra hinanden og smurt alle dele. Det larmer stadig. [V]

Jeg leder efter en som tror han kan lave det eller en som kan skaffe mig en brugt motor som koerer normalt. Jeg har faaet et tilbud p[ lidt over 1000 kr. Kan det ikke goeres en del billigere? [:0]



Besvar

Tilbage til "Alfa 145/146 El-system"