tandrem skift

Motor, motor-styring og komponenter på motor
taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 19 feb, 2010 03:02

Vi har et godt forum her til at få belyst/oplyst om tekniske problemer om vore Alfa'er og jeg benytter det selv med et stort udbytte, ligeledes læser jeg gerne om alle de problemer andre har med Alfaen til fremtidig brug.
Men er det nu ikke snart nok når vi har modtaget vel snart 20 mails med ren snak om skifte af tandrem som et medlem ikke selv vil skifte, som han selv oplyser der er kun for at han vil se mekanikeren over nakken mens tandremmen bliver skiftet.
Alfatec bliver anbefalet af mange medlemmer, så det er nok ikke nødvendigt at kontrollere at det bliver gjort forskriftmæssigt.
Er det kun for at sludre så brug dog et andet forum.
Og ellers tak for mange gode brugbare råd/svar.
Mvh Tage

taan
Geografisk sted:

Indlæg af taan » 19 feb, 2010 03:30

Vi har her et godt forum til at få svar på tekniske problemer med vore Alfa'er, jeg benytter det gerne selv o læser svarene på andres problemer for evt. at benytte dem fremover.
Men nu har der efterhånden været omkring 20 indlæg til at oplyse og advare om selv at udføre om et tandremsskift, som medlemmet ikke selv vil udføre, men alene til at se mekanikeren over skulderen for at kontrollere at det bliver udført korrekt.
Vil nogen mekaniker acceptere at have kunden hængende på ryggen under en reparation?
Han er blevet anbefalet at benytte Alfatec til tandremsskiftet, Alfatec er gennem tiden blevet anbefalet af flere medlemmer og mon ikke der kan stoles på at arbejdet bliver udført korrekt.
Er det alene for at "sludre" kan der så ikke bruges et andet forum og kun benytte dette til en egentlig teknisk disskusion.
Mvh. Tage

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Motor"