når jeg starter bil og sætter den i første g. hækker den meget og kan næsten ikke trække. omdrejnings tæller går op og ned når bil stå i tomgang. dækker grantien min problemer.
håber i kan hjælpe mig.
min alfa 156 hækker i 1 og 2 g
Tomgangen går op og ned er luftmasse måleren som er snavset eller defekt. Kan renses med f.eks. VD40-tag den tykke luftslange mellem luftfiltret og måleren, sidder for enden af topdækslet, og sprøjt ind.
Huggeriet i 1. og 2. gear kan skyldes det samme, ellers må du lade værkstedet se på det.
Garanti - hvis du har haft bilen i mindre end 6 mdr. bør garantien dække.
Huggeriet i 1. og 2. gear kan skyldes det samme, ellers må du lade værkstedet se på det.
Tomgangen går op og ned er luftmasse måleren som er snavset eller defekt. Kan renses med f.eks. VD40-tag den tykke luftslange mellem luftfiltret og måleren, sidder for enden af topdækslet, og sprøjt ind.
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af Rabih</i>
nej den bruger ikke meget benzin. den køre ca 11 på liter
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">okay kan oplyse min køre ca 12,3 til 12,5 på literen,og det gør den rimeligt stabilt.[:D]
nej den bruger ikke meget benzin. den køre ca 11 på liter
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">okay kan oplyse min køre ca 12,3 til 12,5 på literen,og det gør den rimeligt stabilt.[:D]