en lille een

Såfremt du har kommentarer eller spørgsmål til diskussionsforum'et, kan du skrive dem her.
Besvar
poul
Indlæg: 29
Tilmeldt: 09 nov, 2003 03:25
Geografisk sted: Danmark

en lille een

Indlæg af poul » 05 jan, 2004 02:17

Hvad er det der gør, at vi giver os tid til,
at hjælpe hinanden med Alfa-rådgivning af
forskellig art.
For at <u><i><b>optimere</b></i></u> rådgivning kan man tilbyde
præmie,for x antal skrevet svar,
(samtidig måske give de enkelte svar karakter).[?]
mvh.Poul



A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 05 jan, 2004 02:47

det syntes jeg er en dårlig ide, for man kunne jo komme ud for, at et råd førte til noget skidt. Nej lad os holde dette forum uden nogle form for "aflønning", der skal nok komme mere gang i det med tiden... Bare min mening!

jensebhansen
Indlæg: 163
Tilmeldt: 29 dec, 2003 02:00
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af jensebhansen » 05 jan, 2004 04:35

I bund og grund er det vel fordi at vi alle er interesseret i at hjælp ligesindede, og måske får jeg/vi/man selv brug for hjælp, og det er nu engang nemmere hvis en eller anden kendere svaret på forhånd istedet for at skulle genopfinde den dybe tallerken.

Mht. din optimering, så vil dette blive en meget tidskrævende proces for den der nu påtager sig jobbet - hvis det da ikke ville være helt umuligt. Min erfaring har vist mig, at et problem typisk har mange forskellige løsninger, og det der er en god løsning for den ene er måske ikke den rigtige løsning for en anden og omvendt.

Mogens
Indlæg: 127
Tilmeldt: 28 okt, 2003 02:23
Geografisk sted: Sweden
Kontakt:

Indlæg af Mogens » 05 jan, 2004 04:45

Enig - aflønning en dårlig idé.
Iøvrigt sker der jo en vis ranking ift. besvarelser, idet skribenterne
får stjerner på medlemsoversigten :o)

/Mogens

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 05 jan, 2004 05:05

Jeg har efterhånden POSTED en del indlæg, men mine to store stjerner fortæller jo ikke om det er guldkorn eller skod jeg har indleveret. Men jeg syntes det er VIRKELIGT dejligt at det endelig er et dansk forum, hvor man kan stille alle de både gode og dumme spørgsmål man måtte have vedr. sin Alfa. Det "måske" eneste der mangler her er server plads til billeder af problemerne. Det ville da være lægger at kunne se løsningen på ens problem, og i disse dage hvor næsten alle har adgang til et digitalt camera, ville det jo bære lækkert. SÅ lad dog Alfa Klubben bruge nogle af alle de opsparede penge til en ordtenlig gang serverplads...[:D]

ole fisker
Indlæg: 84
Tilmeldt: 05 maj, 2003 22:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ole fisker » 05 jan, 2004 08:18

Overvejer muligheden for at tilføje billed-filer. Indtil videre kan man maile billederne til mig, så skal jeg nok sætte dem ind på det ønskede sted.

MVH
Ole Fisker

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 05 jan, 2004 17:37

Dejligt at se hvor godt jeg staver... DOGH!

ole fisker
Indlæg: 84
Tilmeldt: 05 maj, 2003 22:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ole fisker » 12 jan, 2004 08:12

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af A.Sommer</i>

Jeg har efterhånden POSTED en del indlæg, men mine to store stjerner fortæller jo ikke om det er guldkorn eller skod jeg har indleveret. Men jeg syntes det er VIRKELIGT dejligt at det endelig er et dansk forum, hvor man kan stille alle de både gode og dumme spørgsmål man måtte have vedr. sin Alfa. Det "måske" eneste der mangler her er server plads til billeder af problemerne. Det ville da være lægger at kunne se løsningen på ens problem, og i disse dage hvor næsten alle har adgang til et digitalt camera, ville det jo bære lækkert. SÅ lad dog Alfa Klubben bruge nogle af alle de opsparede penge til en ordtenlig gang serverplads...[:D]
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Forum'et bliver inden længe flyttet til en anden server, hvor der bliver BEGRÆNSET plads til at uploade FORKALRENDE billeder.
Der vil med hård hånd blive slettet ikke-relevante billeder.

I hører nærmere når flytningen er oppe over.
MVH
Ole F

Besvar

Tilbage til "Andre kommentarer"