Squadra chip tuning

Alle emner indenfor Tuning, bl.a. Motor, Undervogn og karrosseri.
Besvar
Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Squadra chip tuning

Indlæg af Lars T » 25 feb, 2004 01:20

Hej 156'er-drenge.
ville lige forhøre mig om der var nogle der kunne være interesseret i at få deres kæreste eje chiptunet??

Jeg har smmen med en del andre været helle møllen af "chip-tunere" rundt og er nok kommet frem til at en af de bedste til netop denne kunst er hollandske Squadra
Deres priser for enkelt chip ligger på omkring kr. 2400,- inkl moms og så får man på en 1.6TS og 2.0TS omkring 10 ekstra hk samt 16nm mere moment.

Pointen med Squadra chippen er netop at den er utrolig nem at udskifte, der følger nemlig en instruktionsmanual med, så man skulle kunne installere den selv på omkring en lille times tid. (der findes flere billeder på deres hjemmeside der omhandler installationen)

Hvis der er nogle af jer der kunne være intereseret må I meget gerne vende tilbage, så vi jo netop kunne presse prisen lidt.

se eventuelt mere på
http://www.squadra-tuning.com/English/E ... _romeo.htm

hilsen Lars



Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 25 feb, 2004 08:22

Til interesserede, så I ikke bliver overrasket efter bestilling:
Vær opmærksom på at i nogle tilfælde skal boxen sendes til Holland, samt at der for at opnå den opgivne forøgede effekt og moment også skal udskiftes f.eks indsugningsrør på luftfilterkasse og justering af knasttider, se f.eks 156 TS.

MVH
Ole F

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 25 feb, 2004 17:54

Ole du har helt ret...
Boxen skal sendes til Holland og der er noget justering...
Dog tror jeg at de personer som gerne vil have lidt mere effekt i deres bil allerede i forvejen har leget lidt med luftfilteret som måske smidt et andet i.. ;)

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Tuning"