hyle tone fra forbremser ved kørsel

Bremsepræstationer og bremsekomponenter
Besvar
splinten
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 apr, 2004 18:49
Geografisk sted: Danmark

hyle tone fra forbremser ved kørsel

Indlæg af splinten » 13 maj, 2004 20:35

Hej Alle

Jeg har et problem med min alfa 156 2.0 (98), efter jeg har kørt by-kørsel i 30 min, begynder mine forbremser at hyle ved kørsel. Denne lyd tiltager og bliver mere og mere konstant. Lyden går væk når man træder på bremsen eller drejer. men kommer igen bagefter. er der nogle der har erfaringer med dette problem. Jeg har nu fået skiftet skiver og klodser på begge forhjul og lyden var væk i en kort periode, indtil jeg satte sommerdæk på igen.

mvh
Ulrik



tpsimmert
Indlæg: 50
Tilmeldt: 22 jan, 2004 17:09
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af tpsimmert » 13 maj, 2004 22:20

Det lyder som om din(E) bremsekalipre hænger og dermed ikke slipper sit greb i bremsen helt. En rensning med stålbørste hvor evt. rust og snavs børstes af bør kunne hjælpe på sagen.

splinten
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 apr, 2004 18:49
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af splinten » 14 maj, 2004 19:16

Det prøver jeg, mange tak.
mvh Ulrik

snake-AnA
Indlæg: 22
Tilmeldt: 17 nov, 2007 07:09
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af snake-AnA » 10 jun, 2008 05:10

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindleigt skrevet af splinten</i>

Det prøver jeg, mange tak.
mvh Ulrik
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">de kan også hyle ,hvis du har sat uoriginale klodser i ,har prøvet,med uoriginale på min på forhjulene ,ingen sucess kan jeg godt hilse og sige ,forsvandt da der kom originale i ,,hvorfor anere jeg ikke [;)]

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Bremser"