Knast Låse ( CamLocks )

Motor, motor-styring og komponenter på motor
Besvar
ole
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Knast Låse ( CamLocks )

Indlæg af ole » 10 maj, 2004 21:48

Når jeg skal skifte tandrem på min 2.0 16V skal man bruge to såkaldte Camlocks får at fastlåse kansternes position.
Mit spørgsmål er:
Er der nogen som har disse ?
Og kan man evt. låne dem ?

Hilsen Ole

Thomas G

Indlæg af Thomas G » 10 maj, 2004 23:51

Dem har jeg,og hvis du er rigtig go' ved dem[:p],må du gerne låne dem.Men hvis du er rigtig gode venner med et (Alfa)værksted der har dem,er det måske nemmere.

Hvilken landsdel bor du i?

ole
Kontakt:

Indlæg af ole » 11 maj, 2004 00:18

Hej Thomas

Det lyder rigtig godt hvis jeg må låne dine. Jeg bor på Amager. Jeg kan ikke huske hvor du bor?

Hilsen Ole

PS: Hvad anbefaler du at man skifter, nu man alligevel har skidtet skilt ad?

Thomas G

Indlæg af Thomas G » 11 maj, 2004 01:02

DEt skal du ikke ta' dig af,-det er heller ikke altid jeg selv kan huske hvor jeg bor [:D][:p].Men det er i Århus området.

Skriv en mail med din adr. til mig på glisse@get2net.dk .

Det afhænger af hvor meget de enkelte dele har kørt,men selvfølgelig tandrem og dennes remstrammer.Hvor meget har din balance rem kørt?Skift også denne hvis det er længe siden,også dennes strammer hjul.Tjek ventilløfterne med en finger.Hvis der er "slør" i nogen af dem,så skift dem.Ellers er der vel kun knastforstilleren og knastakslerne tilbage.Slitage?(Kig godt efter på knasterne.Er der det mindste,kan du jo forsøge at bilde dig selv ind at det er nødvendigt at skifte til et sæt Columbo&Bariani knaster[;)],det er jo ca. samme pris som originale).

Besvar

Tilbage til "Alfa 155 Motor"