Hej med Jer!
Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Ragazzon DTM udstødning til min 155. Den er bare helt vild fed[:D]. Lyden er overhovedet ikke spor anmasende, så det er behageligt at køre i bilen. Udstødningen fik jeg fra Gazzella i England. De er meget behagelige at handle med. Jeg var lidt skeptisk efter at Peter Dyrelund var ude med "riven". Men jeg har ingen betækning ved at handle med dem. Jeg fik oplyst et id.nr. på pakken hos DHL så jeg kunne følge den hele vejen. Derudover fik jeg en mail fra Lars Østergård om jeg havde fået "potten" på. Det er behageligt at handle med et firma som følger sådan op på deres handel[:)]. Jeg kan kun give mine dem mine bedste anbefalinger. De har nu fået en website www.gazzella.cc Her er der en masse fede sager[:)] til Alfa'er.
Eriksen
Ragazzonudstødning
Mistory,
brug www.arparts.nl og spørg efter Timo - altid til at snakke og handle med.. Super god forretning, og også billigt...
Gazella ville jeg ikke røre med en knivtang...
bare min personlige erfaring..
brug www.arparts.nl og spørg efter Timo - altid til at snakke og handle med.. Super god forretning, og også billigt...
Gazella ville jeg ikke røre med en knivtang...
bare min personlige erfaring..