radio på 147

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
six-speed
Indlæg: 4
Tilmeldt: 22 apr, 2007 21:29
Geografisk sted: Danmark

radio på 147

Indlæg af six-speed » 09 jun, 2007 04:12

kan det lade sig gøre at skifte den originale radio ud på en alfa 147, uden at ødelægge det hele, for det ser ud som om at alt hvad der hedder klimaanlæg og radio osv er sammen.



frimanden
Indlæg: 17
Tilmeldt: 27 mar, 2007 05:04
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af frimanden » 23 jun, 2007 07:57

Ja der er 3 muligheder for at ændre standard radioen efter hvad jeg ved.

1: du kan købe en uoriginal ramme der ligner den originale og så sætte en anden radio fast i den - de originale radioer er Blaupunkt radioer - jeg har set både rammen og en uoriginal radio sat ind i den - ja jeg syntes ikke ligefrem at det pynter på den fine vogns interiør... men det er min personlige mening.

2: jeg har i stedet købt en bedre original radio med bla. MP3 afspiller indbygget - lidt større effekt har den også - meeen den er desværre ikke billig, du kan få den som ombytter radio hos din lokale Alfa pusher, men den skal højst tænkeligt bestilles på forhånd - min skulle - ;o)

3: købe et komplet system Bose til din bil, så får du fa..... lyd til øregangene.

Venligste
Frimanden
2005 Alfa 147 2,0.

frimanden
Indlæg: 17
Tilmeldt: 27 mar, 2007 05:04
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af frimanden » 23 jun, 2007 08:03

Hov for pokker jeg glemte en detalje - hvis du sætter en uoriginal radio i mister du også overførslen af radiostation, spillet nummer mm. til dit display i instrument bordet - naturligvis kun hvis du har en 147 med super, eller lusso udstyr.

Venligste
Frimanden
2005 Alfa 147 2,0

Besvar

Tilbage til "Alfa 147 El-system"