Air condition

Indlæg omhandlende kabine og interiør på Alfa 156
Besvar
defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Air condition

Indlæg af defess » 04 feb, 2012 22:24

<p>hej Alle</p><p></div></p><p>Jeg har et spørgsmål til en knap. Jeg har lige fået min 156 spåortswagon med Air condition. Typen med de tre runde drejeknapper under de tre instrumenture benzin - ur - temp. på den venstre drejeknap nederst er et iskrystal symbol. Hvad er det?</p><p></div></p><p></div></p>



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 04 feb, 2012 23:21

Skal love for at alle vinter problemer er dukket op.
Den grønne lampe i knappen lyser, når a/c anlægget er slået til. Din 156 har a/c med klima kontrol, dvs. at anlægget automatisk slår til, hvis kabine temperaturen er under den temperatur, som du har sat drejeknappen til. Når udendørs temperaturen er under + 3 grader, slår a/c ikke til, men affugteren er virksom, så den lulft, som passeser gennem varme/friskluft systemet, bliver affugtet.
Det spørgsmål vedr. bagrudevisker, kan du finde svar på i instruktionsbogen under sikringer. Det er meget muligt, men ikke sikkert, at de kører på en elektriskkreds, som er beskyttet af samme sikring. Sikringen kan overbrænde, hvis f.eks. viskeren sidder fast pga. at at bladet er fruset fast på galsset eller drivakslen sidder fast i bøsningen fra motor til viskerarm, eller overgang i systemet.

defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Indlæg af defess » 04 feb, 2012 23:45

Hej tak for dit altid hurtige og præcise svar

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Kabine & Interiør"