Rullegardin til bagagerum på stw

Indlæg omhandlende kabine og interiør på Alfa 156
Besvar
defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Rullegardin til bagagerum på stw

Indlæg af defess » 23 jan, 2012 20:24

<p>Hej Alle</p><p></div></p><p>Bil: Alfa 156 sportswagon år 2000 </p><p></div></p><p>Jeg har netop lavet rulleoptrækket til rullegardinet til bagerummet men mangler nu den stang eller rettere enderne til stangen som man "låser" gardinet med når dette er rullet hen over evt. bagage. Jeg antager der har været nogle plastik dimser forenden af jernstangen tværs over rullegardinets ende. Gider I sende et par fotos af disse så jeg kan reetablerer dem evt lave dem selv eller finde nogle. </p><p></div></p><p>På forhånd tak</p>



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 23 jan, 2012 21:24

På Alfa reservedelskatalog er billeder og numre. Her er link til aktuel side, desværre vises ikke detaljer og stangen og fittings er ikke løse reservedele.
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=4

defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Indlæg af defess » 23 jan, 2012 22:49

Hej Tak for hjælpen. Jeg må lige høre hvad disse koster ellers drejer jeg dem selv i nylon. Kunne dog stadigvæk godt bruge et foto til hjælp...

william
Indlæg: 47
Tilmeldt: 14 apr, 2011 03:40
Geografisk sted:
Kontakt:

Indlæg af william » 29 jan, 2012 02:29

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt oprettet af defess</i>

<p>Hej Alle</p><p></div></p><p>Bil: Alfa 156 sportswagon år 2000 </p><p></div></p><p>Jeg har netop lavet rulleoptrækket til rullegardinet til bagerummet men mangler nu den stang eller rettere enderne til stangen som man "låser" gardinet med når dette er rullet hen over evt. bagage. Jeg antager der har været nogle plastik dimser forenden af jernstangen tværs over rullegardinets ende. Gider I sende et par fotos af disse så jeg kan reetablerer dem evt lave dem selv eller finde nogle. </p><p></div></p><p>På forhånd tak</p>
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Der er et metalrør,gennemgående i begge ender er der :Plastikafslutning
28 mm lang på det tynde stykke der skal passe ind i rillen 8 mm i diameter.
William Lütken
Hvordan vedhæfter man foto i det her forum ??????

william
Indlæg: 47
Tilmeldt: 14 apr, 2011 03:40
Geografisk sted:
Kontakt:

Indlæg af william » 29 jan, 2012 02:44

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt oprettet af defess</i>

<p>Hej Alle</p><p></div></p><p>Bil: Alfa 156 sportswagon år 2000 </p><p></div></p><p>Jeg har netop lavet rulleoptrækket til rullegardinet til bagerummet men mangler nu den stang eller rettere enderne til stangen som man "låser" gardinet med når dette er rullet hen over evt. bagage. Jeg antager der har været nogle plastik dimser forenden af jernstangen tværs over rullegardinets ende. Gider I sende et par fotos af disse så jeg kan reetablerer dem evt lave dem selv eller finde nogle. </p><p></div></p><p>På forhånd tak</p>
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Lagde lige et par fotos på en ny hjemmeside :
https://sites.google.com/site/alfaromeo156interior/

William Lütken
sig til hvis du har brug for andre

william
Indlæg: 47
Tilmeldt: 14 apr, 2011 03:40
Geografisk sted:
Kontakt:

Indlæg af william » 29 jan, 2012 04:41

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt oprettet af defess</i>

Hej Tak for hjælpen. Jeg må lige høre hvad disse koster ellers drejer jeg dem selv i nylon. Kunne dog stadigvæk godt bruge et foto til hjælp...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">
Hvis du klikker på delen (7)kommer reservedelsprisen frem : 15,-

defess
Indlæg: 47
Tilmeldt: 12 dec, 2011 19:33
Geografisk sted:

Indlæg af defess » 30 jan, 2012 15:36

Hej Alle

Tusind tak for besvarelserne og ikke mindst William der havde været igang med kameret og skydelære. Nu skulle det vist være en let sag at lave en sådan dims .-)

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Kabine & Interiør"