Støj fra passagersiden

Indlæg omhandlende kabine og interiør på Alfa 156
Besvar
MasterTK
Indlæg: 5
Tilmeldt: 08 jan, 2008 05:29
Geografisk sted: Danmark

Støj fra passagersiden

Indlæg af MasterTK » 28 jan, 2008 06:58

Hejsa

Det støjer fra handskerrummet, når jeg træder på speederen, men forsvinder igen når jeg træder på bremsen .. nogen der ved, hvad skyldes ? Det er sådan en irritereende lyd/støj ..

Mvh



snake-AnA
Indlæg: 22
Tilmeldt: 17 nov, 2007 07:09
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af snake-AnA » 28 jan, 2008 18:13

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">Citat:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Oprindeligt skrevet af MasterTK</i>

Hejsa

Det støjer fra handskerrummet, når jeg træder på speederen, men forsvinder igen når jeg træder på bremsen .. nogen der ved, hvad skyldes ? Det er sådan en irritereende lyd/støj ..

Mvh

<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">heysa.
prøv at slukke for din blæser til varmen ,for at se om det er den der skaber sig,er lige ved at tro det er den selvom det kan lyde underligt,men blæsermotoren sidder oppe under hanskerummet. johnny[;)]

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 29 jan, 2008 03:23

Det er vel din svigermor som sidder derinde for at holde øje med, at du ikke kører for stærkt.
På et mere seriøst plan. Få set motorophæng efter, hvis de er blevet slappe med årene, kan noget, som sidder på motoren berører et eller andet, som sidder fasetgjort til karrossen.

Besvar

Tilbage til "Alfa 156 Kabine & Interiør"