SCANTUNE DAY 2004 EN REALITET

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

SCANTUNE DAY 2004 EN REALITET

Indlæg af Lars Sørensen » 13 sep, 2004 19:47

SÅ KØRER DET..............

Der er nu arrangeret SCANTUNE DAY 2004 ved ... Naturligvis Scantune i Galten

LØRDAG D. 13. NOVEMBER 2004 kl. 10.00 til .....

Der er plads til effektmåling af 50 biler. Prisen for udmåling er 100,- DKR pr. bil.

Ejeren af køretøjet kan blive Co-pilot under udmålingen så han kan se hvad der er galt.... øhh nej - sker under testen.

Det vil være en fordel at medbringe varmt tøj og ørepropper, høreværn eller lignende da støjnivauet kommer op omkring 120 Db.

Bespisning vil foregå for egen regning, men en kortegekørsel til et pizzaria vil kunne blive arrangeret.

Tidsbestilling af optimering, fejlfinding eller chiptuning kan aftales med Per Mai personligt ved mødet.

Såfremt det ønskes at få bilen optimeret, kontakt da venligst Per Mai for senere møde så dagen kan planlægges uden de store ventetider for de øvrige.

Her er lidt priser:

Moment / effektmåling kr. 300,-
Motortrimning / fejlsøgning kr. 700,- pr. time.
Fejlkode udlæsning kr. 200,- + tidsforbrug.
Chiptuning m. piggyback computer,
NA motor. kr. 4100,-
Turbo motor: kr. 5500,-
OBD programmering kr. 3500,-

Kom så i gang folkens......

Der kan tilmeldes inden 1. november på :

Lars.hrsoerensen@oncable.dk

Eller følg med på www.cuoresportivo.dk



Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 16 sep, 2004 00:27

Hej Lars

Jeg synes du har været en gris med at lægge dette indlæg ind på alle modeller.
Så dette indlæg har fået lov til at blive, de andre har jeg slettet.
ET sted MÅ VÆRE NOK !!

MVH
Ole

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 16 sep, 2004 12:54

Kære Admin/Ole

Som initiativtager til Scantune Day 2004 er det naturligvis i min interesse at så mange møder op som muligt.
Idet der er beskrevet i generelle fora "Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa ...", og dette arrangement henvender sig til alle modeller uanset alder og stand, og ikke kun veteraner, var det et oplagt fora så almenheden kunne bese dette opslag. Sidst jeg kikkede efter havde ikke mindre end 90 beset dette forum.
Forvist til "andre indlæg" har hidtil kun 25 (incl. du og jeg) beset dette fora. Du kan sikkert din matematik...
Desuden synes jeg din lille bemærkning ,"<font color="red">du har været en gris med at lægge dette indlæg ind på alle modeller</font id="red">", er meget malplaceret, nedladende og upassende.
Jeg beklager at du ikke finder dette initiativ kvalificeret til dit forum.
Såfremt det er fejlplaceret kunne du eventuelt oprette et fora for træf o.l.
Jeg håber dit synspunkt og dine utalelser forbedrer sig i fremtiden.

Mange Alfa hilsner til alle der skulle have lyst til at deltage.

Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 16 sep, 2004 17:25

Hej alle sammen
Jeg er sikker på at Lars går ud fra at mange, som feks. undertegende, er tilmeldt således at man for besked når der kommer et indlæg under netop den model man har.
Ved at ligge det under alle modeller kommer det helt sikker ud til et større publikum.
Ide´en med et "fora" som handlede om træf, var måske værd at overveje.

Er træf tekniske ?? JA, de gange jeg har været med, har der hver gang været tekniske diskutioner, og gode råd og erfaringer er blevet delt rundhåndet ud, så helt sikker JA.

I øverigt har jeg endnu aldrig set en gris, køre ALFA [:D][:D]
Har set ko-skind, men så var det dødt og monteret på sædderne.[;)]

Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 16 sep, 2004 21:10

Hej Lars og Pedersen
Da ca 120 medlemmer har tilmeldt sig til at få besked ved nye indlæg i alle fora har disse medlemmer fået en ordenlig stak mails om samme emne. Da det er min opfattelse at de fleste bruger funktionen med at få vist nye indlæg siden sidste besøg, vil de fleste nok under alle omstændigheder se, hvad der kommer af nye indlæg.
Indlægget er i mine øjne dog fuldt kvalificeret til at blive lagt ind her, måske skulle du have brugt krudtet på at få lagt det ind på forsiden eller under aktiviteter på www.alfaklub.dk, hvor det jo reelt hører hjemme.

Grunden til at pt kun 44 har set indlægget på denne placering, skyldes jo nok at de fleste har åbnet det første indlæg som dukkede op under Alfa 147.

Jeg beklager at du har taget ordet gris så bogstaveligt, det kan måske være at vi har en forskellig opfattelse af dette ord. Jeg skulle måske have skrevet lille foran, jeg ved ikke om det havde hjulpet lidt!?
Jeg skal dog undlade at komme med tilsvarende udtryk i fremtiden.
Nej der vil ikke blive oprettet et forum til træf el.lign, da disse informationer bør være eller er placeret på www.alfaklub.dk.

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 17 sep, 2004 09:45

Kære Pedersen/Ole

Først tak for den moralske støtte til dig Pedersen, dejligt med et lille glimt i øjet. Vi skal jo alle have det sjovt, det er jo dét det hele handler om.
Ole - HVIS jeg er en "gris" ...... Jeg sagde HVIS !![^]
Så er jeg sgu en stor én af slagsen (108 kg )[;)]
Nu er det sådant at Alfaklub.dk, træf ikke har en upload funktion[V]
Har du en E-adresse som det er muligt at sende tiltag til ???
Måske det var en ide at update Alfaklub.dk noget oftere. Træf virker lidt "søvnig" med indslag omhandlende 2002 træf.
Hvad med at ændre billederne en gang imellem og hente indslag om nye modeller, udstyr og reservedels tilbud. Tag en snak med de værksteder og aut. forhandlere der er interesseret i at sponsere tilbud og indslag. Det kan da kun gavne alle.
Og ja vi ses til generalforsamlingen, ligesom sidste år...
Håber det er muligt at finde flere ildsjæle som Pedersen til at tage initiativ til at gøre noget for fællesskabet. ( Sparke dæk træf v/ CB AUTO i Esbjerg d. 9/10 kl. 13 )
STORT klap på skulderen til ham.[:D][:D]

Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 18 sep, 2004 08:31

Hej Lars
Jeg plejer at kalde min søn for gris, når han overmaler mine alfa-blade!!![:I].
Så jeg glæder mig ikke til han kan udtrykke sig klart med ord!![V]
mail-adresee til webmaster for www.alfaklub.dk står på forsiden, og er alfa@betula.dk
MVH
Ole

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 29 sep, 2004 22:41

Hej alle - jeg synes at Lars' initiativ var og godt og idéen med en rubrik til (tekniske)træf er fortræffelig.
Klubben må se i øjnene, at dette site er det levende træfpunkt for klubbens medlemmer og alfister i almindelighed.
Jeg må give ret i, at alfaklub.dk ikke er særlig opdateret og mest fremstår som en markedsføring for at verve nye medlemmer. Det er selvfølgelig godt nok, men dette site er levende med daglige indlæg og henvender sig bredt, så det kan samtidig være en reklame for klubben.
Jeg har samme holdning til spørgsmålet og salg og køb. Hvis ikke klubben indser, at man ikke kan holde annoncer tilbage til klubbladet er "på gaden", så vil klubben miste sin betydning som annonceformidler mellem klubbens medlemmer. Der finde mange annonce site, hvor annoncer kan optages fra øjeblik til øjeblik, og de vil også blive foretrukket alfister, medlemmer eller ej, fremover. Sidst jeg handlede bil, satte jeg pligtskyldigt en annonce i klubbladet, men da jeg indså, at annoncen først ville blive set adskillige uger senere, satte jeg og en annonce i Bilbasen. Bilen havde været solgt i lang tid da klubbladet udkom og min (forhenværende) bil kom på klubsitet. I parentes bemærket, opfordrede jeg køberen til at melde sig ind i klubben, som han ikke viste eksisterede til tros for at han allerede ejede en ældre Alfa, og kunne senere konstatere i bladet, at han have meldt sig ind.

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 12 okt, 2004 07:12

Jeg kigger op. Kan ikke love at jeg kommer i affalden, hvis jeg ikke har den endnu. Men kigger op, for hyggens skyld.
Godt initiativ.

mvh
kristian

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 14 okt, 2004 05:26

Kanont Kristian

Det er fedt at du ikke helt har opgivet gnisten. Vel mødt.
Alle er selvfølgelig velkommen uanset bilmærke og der er stadig plads til en rulning.
Vi har lavet plads til to styk Fiat, om ikke andet så kan det være de bliver "omvendt" når de ser det ædle mærkes mangfoldighed, amen [8D]

Send en mail eller ring. Er jeg ikke hjemme så læg en besked og jeg ringer tilbage.

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 19 okt, 2004 11:11

Til alle Scantune Day og træf interesserede.

Der vil være fælleskørsel fra følgende distinationer :

Esbjerg - med kørsel mod Kolding/Vejle ad motorvejen
Kontakt Pedersen for tidspunkt

Nordborg (Als) - med kørsel mod Kolding/Vejle/Horsens/Skanderborg/Århus/Galten ad motorvejen
Kontakt Kønig for tidspunkt

Struer - med kørsel over Silkeborg afgang kl. 08.00 fra Struer
Kontakt Lars S - Se tilmelding

Nordjylland - ??? De lever i lykkelig uvidenhed.

Kan det virkelig pass at der ikke er nogen fra det nordlige Jylland der vil med ???[V]

Følg også med på www.cuoresportivo.dk under "Bilsnak"

Selv 2 styk FIAT har vovet at tilmelde sig !![;)]

Så tag lige og vær med til at vise flaget på en efterårsdag i det østjyske. Vi er oppe på små 30 køretøjer.[^]

Tag og giv lyd og vær med i fælleskørslen og en garanteret fed dag ved Scantune i Galten.

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 20 okt, 2004 18:50

Hej Kristian

Prøv lige at kikke med her på dette link.

http://www.cuoresportivo.dk/index.php?n ... c&start=30

Så er der i hvert fald nogen at følges med.[;)]

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 22 okt, 2004 23:41

Hej Lars

Jeg har fået fri fra arbejde. Så jeg er 100% klar. Vi kan gøre det at vi mødes oppe i mit firma. Helle-Biler. Så kan i også se en rigtig bil hvis det er= Mitsubishi Lancer EVO8.
Det er meget nemt og finde.
Afkørsel Kolding Syd - vamdrup og tønder. Kører til højre ind imod byen. Første lyskryds til højre, og så ligger vi 200m hen af vejen.

I kan få mit nummer 22 73 03 95 hvis det er. Kan ikke love at jeg kommer i alfaen.

mvh
kristian

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 26 okt, 2004 10:40

Hej igen Kristian

Så vidt jeg har forstået kommer det til at knibe med tiden for de folk der kommer sydfra, så samling kommer nok til at foregå ved Storcentret. Men det ville være fedt at have en oplevelse til gode ved Helle A/S i Kolding.

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 26 okt, 2004 23:12

Hvad tid er det ved storcentret.


mvh
kristian

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"