Så skete det igen

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Ole Jørgensen
Indlæg: 79
Tilmeldt: 22 okt, 2003 04:14
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Ole Jørgensen » 14 dec, 2004 03:13

Hej Peter, jeg forbyder ikke personlig hetz, da jeg skriver <b>undgå</b>. Jeg svarer bare lidt igen på din tiltaleform, da du bl.a. skriver "lever i et beskyttet værksted" eller "prædiker". Så bare glem det.[8D]

Peter, jeg accepterer dine synspunkter og holdninger, men jeg mener, at Kristian er blevet angrebet nok personligt og han har ikke siden september måned deltaget i denne debat. Jeg ved godt han startede den og tak for det, men kan vi ikke fremover glemme Kristian i denne sammenhæng og så kun debaterer vore ønsker om fremtidig struktur i Alfa Klub Danmark.[;)]

Jeg har selv delvis oplevet klubben som en klub, som tilgodeså især inderkredsen. Jeg accepterede dette, da jeg også er af den opfattelse, at man så selv må være mere aktiv i klubben.

Fred være over denne debat, amen.[:D]

Mvh
Ole



A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 14 dec, 2004 19:32

ATT: PETER K

DU har ret i at jeg burde have citeret fuldstændigt, men tid og så videre, gjorde at jeg mente det var til strækkeligt.[:)]

Jeg har ABSOLUT ingen problemer med dig som person, men jeg syntes klart at dette er en interessandt(nødvendig) debat, da det jo får forskellige holdninger frem i klubben og ikke mindst frem til diskussion. Så selv om jeg IKKE deler dine holdninger til denne diskussion, så kan vi vel stadig drikke en kop øl sammen (jeg giver gerne en opgang!) til næste træf.. Hvis jeg så lige finder ud af hvordan du ser ud :)[:D]

Håber i allesammen får en god jul og et godt nytår med eller uden stylig [:)]

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 15 dec, 2004 04:24

Att: Peter K

For det første du skal overhovedet udtale dig om min person, du kender mig ikke. Så stop det.

Jeg kan godt sige dig at jeg blev så tosset da jeg læste dine indlæg. At jeg smadrede et glas hen i væggen. Og min kæreste fløj op og spurgte hvad der var galt. Og hun aldrig have set mig så tosset. Jeg havde virkelig brug for at afreagere.
Og jeg vil ikke bruge skæls ord her (ligesom visse andre gør) for nu er jeg kommet ned på jorden igen.
Du er virkelig sådan en type som kan bringe mit pis i kog. Jeg er opdraget til at være nede på jorden, og er absolut ingen blærerøv, det vil folk vide som kender mig. Kan sige at jeg har til dagen og vejen måske lidt mere, og det kan man absolut ikke mærke på mig. Så blærerøv er jeg ikke. Jeg snakker med alle mennesker, forsøger at hjælpe alle mennesker. Og er altid klar til at hjælpe folk.
Men det som du ikke forstår er at, min hobby det er biler. Det første ord jeg kunne sige (her jeg fået at vide) var volvo, for det kørte min far i. Meget af min tid bruger jeg på biler, jeg er bilsælger, når jeg har fri så drejer det sig om biler.
Og min hobby er at bygge biler op. Og hvis man ikke er stolt af det man laver, hvorfor fanden skulle jeg så vise det frem. Så kunne jeg ligeså godt køre det ned i havnen. Det er det samme som hvis du er maler, så hænger du også dine malerier i et galleri. For at andre folk kan se dem, og eventuelt købe dem. Min lillebror og jeg har brugt mange timer på min SW'er. Og det skal vi da have lov til at være stolte af. Skal lige siges at jeg på ingen måde var støjende med musikken der i borrevejle. For det
1. jeg spillede musik som alle kunne holde ud og høre
2. Jeg spurgte kontrollanter om det var før højt, og skulle jeg slukke, så skulle jeg nok gøre det sagde jeg.
3 det var ligeså meget for at vise anlægget inde i. Det kunne jo lige være at andre end lige dig var intereseret i det. Og kunne få gode idér.

Du skal prøve og tænke lidt videre end lige til din egen næse.
Min lillebror og jeg er kendt i kolding for at have pæne biler. Og altid finde på noget nyt. Jeg vil sige at næsten alle unge mennersker i kolding kender min lillebror og jeg. Kan sige dig så meget at vi holdte en gang nede i byen, og der var blevet lavet hærværk på nogle biler, som holdte parkerede, undtagen min og min lillebrors. Og alle knægte ved i kolding, at de bare kan komme til os så skal vi nok hjælpe dem, med det ene eller andet.

Jeg har heller ikke på noget tidspunkt løjet om hvad der er lavet på min bil. Jeg sagde sågar oppe i galten ved scantune. At jeg tror fandme ikke min er chippet. For det havde jeg fået at vide af ham jeg købte den af. JEg sagde til alle folk der oppe, at du skal i bare se at den viser 39 hk og 47 nm. Og bilen viste sig og have (mener jeg) 147hk og 181 nm. Og bilen er sænket 110mm. Vi målte det oppe i firmaet med en original 156'er vi havde stående. Og vi målte til lygtekanten. Bilen er monteret med 19", der er GTA xenon lygter på den, Der er BOSE anlæg i den, der er 2 stk skærme med DVD anlæg, der er Playstation, der er raggazzoni udstødning på, der er Lexus baglygter på den, så kan ikke lige se hvor det er som jeg har løjet. Og hvad skulle jeg få ud af det [:o)]. Du kan give mig din mail addresse så kan jeg maile dig en film, hvor du kan se bilen køre 240 km/t- efter speedometer. Hvor du samtidig kan se speedometeret, og se at bilen går i omdrejningsbegrænseren, og se at bilen køre i 5.gear. Det vil jeg meget gerne gøre så du kan set det, hvis du ikke tror på det.
Jeg forventede ikke nogen special behandling i borre vejle centret. Der havde bare været meget snak om min bil. Og folk havde glædet sig til at se bilen, hvordan den kom til at se ud færdig. Og så fik jeg at vide at jeg skulle parkere bilen sådan. Og grunden til at jeg stod ved siden af (hvilket jeg ikke gjorde hele tiden) var hvis der var spørgsmål, hvilket der var mange af. Og jeg spurgte folk om de ville have en øl, fordi jeg havde kolde med. Samtidig havde jeg en del kontanter og kammera liggende i bilen. Derfor Peter K.


Jeg syntes ikke du skal udtale dig på andres vejne, og sige at det ikke faldt i god jord, og gøre sig til offentlige skue. Du ved ikke hvilken holdning de andre folk har. Prøv og gik på fordelingen af medlemmer i klubben, hvis du skulle smide den unge generation ud som kørte i 156'er. Tror du så at klubben ville overleve. Jeg tror det ikke. Fordi det sker for alle sammen hvis det er kommet som en overraskelse for dig nemlig= vi dør alle sammen på et tidspunkt.

Og så kan jeg sige at min bil i 2004 er godkendt ved statens bilinspektions uden fejl og mangler. Giv mig din email så sender jeg en kopi. Undervognen er TÜV godkendt. Den bruges i STCC, DTC, Yokohama cup osv. Mine vinduesviskere har jeg altid med bagi. Og køre kun uden til træf, og i rigtig godt vejr. Syntes absolut ikke at der er noget dårligt i det. Der kører sikkert biler rundt i danmark som er mere ulovligt.

Jeg syntes virkelig at du ligger en dårlig tone for dagen. Og du fremstår som en ubehagelig fyr, med de ord og udtryk du bruger. Men bare du har det bedre med dig selv, når du bruger dem, så fint for mig. Jeg kan sagtens tåle det. Men kloge mor sagde altid " der skal en idiot til at sige idiot" sådan er det bare.

Jeg har virkeligt gjort meget for klubben. Jeg hjælper alt hvad jeg kan. Jeg har overfor lars tilbudt al min hjælp. Det samme overfor bestyrrelsen. Jeg vil hellere end gerne hjælpe. Jeg får næsten dagligt opkald her inde fra klubben, om folk som om det ene og andet. Og jeg svarer gladeligt på dem.

Jeg syntes du skal prøve og revurdere det du skriver og siger. Prøv lige og vend den en gang inde i hovedet inden du skriver det. Det vil give et bedre udfald tror jeg.

Men kan godt se at jeg gør en hel masse forkert.

Som konsekvens af dette, vil jeg melde mig ud af alfaklubben. Jeg finder mig ikke i sådan noget. Der er grænser for hvad man skal finde sig i. Og klubben skulle jo nødig have et medlem som er en som kører i ulovlig bil, og opfodrer til ulovligheder. Så derfor melder jeg mig ud.

På forhånd tak, og hav en god aften

Med venlig hilsen

Kristian

ps. det har været svært og skrive dette indlæg uden at bruge skælsord. For jeg er virkelig tosset. Over en mand, som har en holdning som han åbentbart NÆSTEN er ene om. Men jeg er typen, som godt kan tåle og få noget og vide. Og tager det til mig.

Ole Jørgensen
Indlæg: 79
Tilmeldt: 22 okt, 2003 04:14
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Ole Jørgensen » 15 dec, 2004 04:48

Hej Kristian

Det er trist at høre, at du vælger at forlade Alfa Klubben. Husk, at der altid vil være forskellige holdninger og synspunkter i en stor klub og ingen er over andre - så overvej nu din beslutning igen.

Iøvrigt, tak for din indsats m.h.t. MOMO-fælgene.[:D]

Mvh
Ole

Lars Sørensen
Indlæg: 239
Tilmeldt: 08 jul, 2004 00:41
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars Sørensen » 15 dec, 2004 10:35

Hej Kristian

Håber ikke du gør alvor af at melde dig ud. Jeg tror ikke du er den eneste der har haft den mening til Peter´s indlæg. Jeg selv skrev 4 indlæg i går aftes men slettede dem alle da jeg ikke mente de ville være prober nok for dette forum.
Det er ikke værd at beskæftige sig med den holdning der bliver lagt for dagen af Peter.
Hver eneste gang Peter er med i et indlæg kommer det til en heftig diskution hvor facts bliver vendt til Peter´s fordel, tror han !
Heldigvis ligger de forskellige indlæg til læsning så man kan jo gå lidt tilbage og summere op. Men nok om Peter.
Så revurder dit sidste indslag igen og se hen over en enkelt stakkel der ikke kan ytre sig uden at hakke på andre. Forresten godt ordsprog du lagde ind. Håber det er i orden at citere det :

"Der skal en idiot til at sige idiot"

Håber det giver lidt stof til eftertanke.

Pedersen
Indlæg: 104
Tilmeldt: 20 nov, 2003 17:46
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Pedersen » 15 dec, 2004 20:47

Christian, jeg tror at du skal læse de forskellige indlæg igen.
Der er faktisk kun en person, der direkte har problemer med dig!!!!!!!
Overvej da lige om ikke vi andre der godt "kan leve" med dig, ikke vejer tungere på vægtskålen end den ene.[;)]
Klart at det ikke er sjovt at få et "los i hovedet", når man går så meget op i sin bil, men prøv nu at se igennem fingerne med det.
Håber at du vil tage din beslutning op til overvejlse [:p]

PS: håber ikke at glasset var af krystal [:D][:D]

Egebjerg
Indlæg: 225
Tilmeldt: 10 mar, 2004 08:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Egebjerg » 15 dec, 2004 22:47

<b>Jeg synes lige vi skal få pillet dette emne ned på et plan hvor det hører hjemme!!!</b>

Det vil da være kedelgt om nogens holdninger skulle skræmme andre væk, uanset om det er den ene eller den anden vej... [V][B)]

Kristian:

Du udtrykker dig selv i klare, meget direkte og til tider lidt for kontante vendinger og det er jo ikke første gang at du galper op om det ene eller andet, vel? [;)] Så må du på et eller andet plan også kunne tåle at de andre hunde i gården gør af dig og siger <u>SIN</u> mening uden omsvøb...! Det uden at det skal resultere i at du truer med at forlade os/klubben.

1. Vælger du at forlade os på den måde... ja det piner mig at må fortælle dig det - så må du nok forvente at der er flere der vil klappe af det, end begræde det. Ingen vil tage dit "hylen" [;)] seriøst, og det indtryk du efterlader vil nok mere være til grin end til gavn.

2. Tager du derimod tyren ved hornene og klør på for at få dine ønsker trumfet igennem, ved målrettet og konstruktivt arbejde, samler du gloende kul på folks hoveder, om du kender udtrykket[?] [;)]

Det bliver da ingenlunde nemt men det lader da til at der er flere herinde på forummet der støtter dine initiativer, end omvendt! Din kloge mor må også have fortalt dig at du må lære at tage det sure med det søde. Du vil altid møde modstand hvis du kommer brasende og galper op om nye ting og tang, særligt når det er gamle traditioner og dyder en klub er bygget på... det skal en 20-årig knøs sgutte lige komme og lave om på! [;)]

Jeg håber du forstår essensen af mit indlæg og det skal ses i et neutralt lys, sådan er det ihvertfald tiltænkt. Men beslutningen er selvfølgelig din egen... [:)]

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 16 dec, 2004 01:13

ATT: Studen!

Du bliver bare i vores klub!!! ellers får du tæv[:D]

jeg køber 99% sikker på at jeg får min første 156 inden for to dage (koksgrå metallic 1.8 ts), så jeg skal da have dig til at gøre den fed når lejlighed byder det!!!

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 16 dec, 2004 01:14

ATT: Studen!

Du bliver bare i vores klub!!! ellers får du tæv[:D]

jeg køber 99% sikker på at jeg får min første 156 inden for to dage (koksgrå metallic 1.8 ts), så jeg skal da have dig til at gøre den fed når lejlighed byder det!!!

OG kan lige sige at Kristian var yderst gacmild med de våde vare til træffet.[:D]

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 16 dec, 2004 03:29

Hej Kristian - uden at ville kommentere denne linie men blot sige "Slå koldt vand i blodet", én person kan/skal ikke betyde så meget.
Som du selv skriver i det PS: " det har været svært og skrive dette indlæg uden at bruge skælsord. For jeg er virkelig tosset. Over en mand, som har en holdning som han åbentbart NÆSTEN er ene om. Men jeg er typen, som godt kan tåle og få noget og vide. Og tager det til mig "
Glæder mig til at læse mange indlæg fra din hånd.

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 17 dec, 2004 21:05

Hold da kæft en smøre!!!!!!!!!!!!!!!!

Magen til dårlig opførsel, driekte mudderkastning og selvhøjtidige indlæg skal man da seriøst lede længe på google efter!!

Hva er det lige der er gang i - må folk ikke ha en anderledes holdning end en selv??

Hvis klubben ikke øjner muligheder, herunder kontingent, i medlemmer som har en måske til tider anderledes holdning og "tro" til Alfa Romeo'er så er den allerede dødsdømt.

Jeg kan slet ikke se hvordan det her skal komme så langt ud - SMAG KAN IKKE DISKUTERES og det ved mennesker med sund fornuft..
Tænk at det skal komme sålangt ud - mudderkastning,smadret glas osv..
V-MAX eller ej - det kan da være det samme.. I ser da ikke mig grine af AL, som abbonnerer på Lystfiskeren - det må sgu da være op til ens individuelle interesserer/behov.

Jeg må dog også selv indrømme, at klubben vage indstilling til nyskabelse, innovation, og mangel på fremrettede tiltag, også har fået mig til at overveje min fremtidige rolle som menigt medlem - dog er jeg til tider noget mere aktiv end andre.

Denne grinagtige/pinagtige "tråd" var måske det, der skulle til for at få mig til at åbne øjnene...

Iøvrigt må jeg da lige pointere - at så vidt jeg ved har Alfa Romeo altid været nyskabende, innovative, fremad tænkende og aldrig "med på moden" som mange andre bilmærker - burde klubbens ansigt da så ikke os afspejle dette??

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 23 jan, 2005 08:48

Lars T

Rolig nu ikke også mulle. Det er ikke muderkastning jeg vil gerne have lov til at forsvare mig selv. Hvis der er nogle som træder på mig, så bare rolig så får de en melding igen.

mvh
kristian

ps. skål er næsten ikke fuld nu

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"