Original Ferrarimaling efterlyses???

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Besvar
mblarsen
Indlæg: 22
Tilmeldt: 29 dec, 2003 22:25
Geografisk sted:

Original Ferrarimaling efterlyses???

Indlæg af mblarsen » 09 jul, 2004 00:06

På Alfa Romeo klubbens stand ved biludstillingen i Bella Centeret var der en superflot Alfa GTV (Serie 1) hvor topdækslerne og indsugningen i motoren var malet røde.
Iflg. Alfabladet var det en original maling fra Ferrari der blev brugt!
Er der nogle ved hvor man kan købe malingen eller kender nogen der kan skaffe malingen?

Mvh
Michael
Alfa Spider V6



Eriksen
Indlæg: 17
Tilmeldt: 25 okt, 2003 17:32
Geografisk sted:

Indlæg af Eriksen » 09 jul, 2004 18:17

Hej Michael!
Mig bekendt var det Skallebølle Autoværksted (Fyens bedste Alfa værksted) der havde lavet det. Jeg mener Hans Peter ikke er taget på ferie, så du kan prøve at ringe til ham 65 96 73 00.
Hilsen
Lars

jensebhansen
Indlæg: 163
Tilmeldt: 29 dec, 2003 02:00
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af jensebhansen » 09 jul, 2004 20:55

Michael,

Jeg mener at det du efterlyser hedder "krympelak" i daglig tale. Mon ikke de fleste autolarkere kan skaffe det til dig.

... og jep, det ser altså skide godt ud. Forøvrigt bruger Maserati det også på deres motorer.

mblarsen
Indlæg: 22
Tilmeldt: 29 dec, 2003 22:25
Geografisk sted:

Indlæg af mblarsen » 09 jul, 2004 20:56

Tak for det Lars, jeg har også kun hørt positivt om Skallebølle Auto Værksted og mon ikke han ved hvor man finder slags.

Jeg lægger lidt info ud i forumet når jeg ved mere.

Mvh
Michael

mblarsen
Indlæg: 22
Tilmeldt: 29 dec, 2003 22:25
Geografisk sted:

Indlæg af mblarsen » 09 jul, 2004 21:03

Det er rigtigt Jens - Det var nemlig navnet....Det er åbenbart en almindelig kendt lak!

Jeg mener det er speciel lak som kun Ferrari (og Maserati, som du selv skriver) benytter. Den skulle iflg. rygter koste spidsen af en raket muligvis p.g.a farven som Ferrari & Co sikkert har patent på.

Tak for reminderen

Mvh
Michael

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"