Billigt Alfa venligt værksted i kbh ?

Her kan du placere indlæg som ikke passer ind i nogen af de oprettede fora.
Besvar
markn
Indlæg: 16
Tilmeldt: 19 apr, 2004 18:56
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Billigt Alfa venligt værksted i kbh ?

Indlæg af markn » 08 maj, 2004 05:20

Hej,

Er der nogen der kan anbefale et billigt værksted (gerne på Amager), der har erfaring med Alfa'er?

På forhånd tak,

Mark
145 1.8 TS '97



alfetta
Indlæg: 3
Tilmeldt: 08 okt, 2003 06:14
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af alfetta » 28 jul, 2004 07:49

prøv mogens elmer på amager. englandsvej 384 tlf 32 51 90 90 spørg efter jim;-)

Olsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25 sep, 2004 23:52
Geografisk sted:

Indlæg af Olsen » 26 sep, 2004 00:03

Hej.
Jeg må desværre på det kraftigste fraråde at benytte Mogen Elmer på Englandsvej.
Har tidligere benyttet dem. Fik for ca 2 år siden lavet en rustskade på den ene bagskærm på min Spider. Den gang fik jeg at vide at der var 2 års garanti på arbejdet. Her i foråret var det så igen rustskade nøjagtigt samme sted og denne gang med fuld gennemtæring. Jeg kontaktede igen værkstedet og fik fat i Jim, som jeg tidligere har haft flere meget positive møder med. Han er alletiders og helt igennem reel.
Værkføreren var desværre meget afvisende og sagde at det måtte jeg tale med Fiat Danmark om, da det var gennem dem, de havde garantien på det tidspunkt.
Jeg kontaktede da Fiat Danmark og de kunne godt se at den var helt galt og sagde at det desværre ikke var første gang de havde haft en sag af denne type med det værksted. De kontaktede så værkstedet og opfordrede dem til at udbedre skaden, da de vurderede det som sjusket arbejde. Det ville de ikke og den eneste mulighed jeg så stod tilbage med var en dyr retssag for at få dem til at udbedre dette værkstedssjusk.
Jeg har fået Car centre til at vurdere skaden og de vurderer at skaden er så udtalt at der nu skal en helt ny skærm på.
Surt show[V]

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 27 sep, 2004 00:15

Siger ikke det er løgn det du skriver. Men man skal passe meget på og få et andet værksted til at vurdere noget. De vil gøre alt for at få dig ind som kunde, samtidig hvis de kan nedgøre det andet værksted så gør de også gerne det.

Er selv i bilbranchen, og vi har prøvet det 1000 gange, hvor kunder har fået et andet værksted til at kigge på deres bil. Og når så vi skal lave det, så fejler bilen ingenting.

mvh
kristian

Olsen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25 sep, 2004 23:52
Geografisk sted:

Indlæg af Olsen » 29 sep, 2004 20:10

Forstår udemærket din tvivl og er klar over faren ved at lade et andet værksted vurdere hvad et andet værksted har lavet. Nu foreligger det sådanne at det ikke er et andet værksted som har vurderet selve skaden, men Fiat Danmark. Car centre har ikke på nogen måde udtalt sig negativt om Mogens Elmer. De har kun vurderet hvad de skal have for at udbedre den skade som min bil nu har og har ikke udtalt sig om hvorvidt den kunne være undgået osv.

Superstuden
Indlæg: 142
Tilmeldt: 12 maj, 2004 07:48
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Superstuden » 01 okt, 2004 07:44

Ok. Siger bare det generalt. Og ud fra min egen erfaring.

mvh
kristian

Besvar

Tilbage til "Andre Indlæg"