Lakering

Indlæg som ikke passer ind under de andre fora omhandlende Alfa 75/90
Besvar
A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Lakering

Indlæg af A.Sommer » 15 sep, 2004 17:37

Hejsa allesammen.

Nu forholder det sig sådan at jeg har købt hus med garage og carport, og derfor mener jeg at det er tid til at få lakeret min kære 75. Ikke at den trænger til det.. host host host[;)] Hvis det havde været en polo, havde farven nok heddet rødharlekin.. den har MINDST 4 forskellige røde farver.

MEN.. Da jeg samtidig er fattig studerende, ville jeg jo ikke ofre 50.000 på en lakering. Men samtidig skal det bare være en perfektlakering. ingenløbere og perfekt spartlet.. Som Dyrlunds 75'ers lakering (eller bare deromkring). Har snakket med erling, og han virker reel, men der er jo MANGE andre autolakkere. Derfor ville jeg sætte pris på,hvis der var nogen der ville anbefale lidt forskellige steder.

krav til lakeringen:

HØJ kvalitet
Perfektspartling
minimun 2 X klarlak

evt. adskillelse af bilen.


Og er der til sidst nogen derkan gennemgå hvormeget der er nødvendigt at skille ad, for at få bilen til at ligne et suttet bolsje..??[:D]



Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 15 sep, 2004 17:50

Hej Anders
Prøv at fange Thomas Hoffenzetzsttetzsdftztzttztzt, eller hvordan man nu staver hans efternavn [:D] han fik jo hans blå lyn lakeret for omkring 20k - og der rørte han ikke en finger selv..!!

Alternativet er jo at du selv stripper den også kommer det vel til at koste dig omkring 10k - tror ikke du får det billigere end det!?!?

Besvar

Tilbage til "Alfa 75/90 Generelle emner"