Alfa Romeo 3.0 Super, varmeanlæg

Elektrisk og elektriske/elektroniske komponenter
Besvar
wictor
Indlæg: 2
Tilmeldt: 01 jun, 2011 08:35
Geografisk sted:

Alfa Romeo 3.0 Super, varmeanlæg

Indlæg af wictor » 01 jun, 2011 09:05

<p>Har en Alfa 164 3.0 super. Årgang 04.1997 med klimaautomatik. Desværre er der knækket en aksel i varmeapparatet. Dette medvirker at der hele tiden er fuld varme på uantastet at airconditionsnlægget virker fint. Der fås ikke reservedele. Eneste mulighed er et nyt (brugt) varmeapparat. Megaarbejde at udskifte dette forøvrigt. Men det er sandeligt også mega mega svært overehovedet at finde et passende varmeapparat. Bilen er købt i Tyskland for næsten 3 år siden, men trods henvendelse til foreningen for tyske autoophuggere lader det til art det ikke er en reservedel man har overhovedet.</p><p>Gode ideer efterlyses.</p>



svendm
Indlæg: 169
Tilmeldt: 08 aug, 2005 11:15
Geografisk sted:

Indlæg af svendm » 01 jun, 2011 09:18

Jeg tror du er nødt til at køre ned til en af dem og så spørge direkte/selv pille den af [B)]
Mvh
Svend

wictor
Indlæg: 2
Tilmeldt: 01 jun, 2011 08:35
Geografisk sted:

Indlæg af wictor » 01 jun, 2011 09:29

<p>Hi Svend</p><p>Ja det kunne være en mulighed, men hvordan sikrer jeg mig at det er en identiske reservedel? Jeg har naturligvis stelnummer, og de i Tyskland brugte Schlüsselnummern 2 og 3.  Men jeg har ikke lyst til at bruge lang tid for at demontere, for så at opdage at reservedelen ikke passer alligevel. [:(]</p><p>Med venlig hilsen og tak for dit indlæg.</p><p></div></p><p>Wictor</p>

Besvar

Tilbage til "Alfa 164 El-system"