Køb & salg

Såfremt du har kommentarer eller spørgsmål til diskussionsforum'et, kan du skrive dem her.
Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 14 aug, 2004 00:12

Jo, men altså som sagt; 175 registrerede brugere - og der har uden tvivl været en del inde som ikke har registreret sig. Men det vil da være fint med en notits i bladet - jeg synes dog stadig ikke det er en god løsning for klubben. Den burde ha sit eget forum - og sin egen køb/salg sektion.



Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 14 aug, 2004 00:41

helt enig... men det kræver jo nok en holdnings ændring.. [:(]

Egebjerg
Indlæg: 225
Tilmeldt: 10 mar, 2004 08:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Egebjerg » 14 aug, 2004 20:34

Vil også gerne komme med min mening omkring Alfa-klubbens holdning til Internettet og deres website generelt.

Den er 10 år bagud!!!

Den er mangelfuld, gammel at se på ang. design, og håbløs dårligt opdat. særlig omkring aktviteter...!

Se blot på siden om Alfatræffene som er fra 02 + 03...

Jeg bruger personligt aldrig siden til noget nyttigt ifbm. aktiviteter og lign. dertil er den ret og slet for ringe og mangelfuld!

Og ja rigtig nok er Alfister et mere voksent publikum og målgruppen er ikke den samme som Honda og BMW, men derfor er en revidering af sin politik omkring Internettet som kommunikationsmiddel til medlemmerne alligevel hårdt tiltrængt!!!

Køb/salg fora osv. er jeg helt enig. Det skal bare online ASAP! Hvis ikke klubben vil bakke op om et sådant initiativ pga. deres stolthed over "Handelspladsen" har de et problem! Jeg er klar til at give en hånd med hvis andre klubmedlemmer er med på idéen til at starte det på egen hånd, og så må bestyrelsen komme kravlende senere. Fakta er at det er den vej det går, og det kan en forstokket holdning og hensyntagen til folk uden netforbindelse, ikke lave om på alligevel!

HANDELSPLADSEN ONLINE, NU!!! ;o)

tbc
Indlæg: 88
Tilmeldt: 29 okt, 2003 20:11
Geografisk sted:

Indlæg af tbc » 14 aug, 2004 23:57

Jeg synes det vil være fornuftigt med annoncer på nettet; jeg har hørt argumentet for annoncerne i klubbladet om at alle skal have lige forhold for at kunne opsnappe "knaldtilbud", men dels er der sjældent knaldtilbud (oftere folk med en optimistisk holdning til bilernes værdi), og dels får jeg af ukendte årsager typisk klubbladet senere end andre klubmedlemmer, som jeg har kontakt til...

Nu drives klubben jo ved frivilligt arbejde, og jeg synes faktisk at klubbens hjemmeside er flot; det kræver altså meget arbejde at holde den konstant opdateret, så det kræver jo at nogen melder sig til det! Det er korrekt at for eksisterende medlemmer er der ikke megen ny information at hente, men der skal findes folk med tid til at lave det.

Mvh. TBC.

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 17 aug, 2004 00:01

Man kan have mange meninger om bladannocer kontra "on-line" annocer. Faktum er, at har man noget man vil sælger, venter man ikke længere til et blad udkommer, så (med biler) sætter man den på Bilbasen, DBA osv. For godt 2 år siden solgte jeg min forrige Alfa og satte den på Bilbasen og i medlemsbladet med det resultat, at den var solgt da bladet udkom (køberen meldte sig senere ind i klubben).

Thomas G
Indlæg: 281
Tilmeldt: 29 sep, 2003 06:10
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Thomas G » 17 aug, 2004 02:39

Ja,alle tilbagemeldinger foreløbig er jo klare.Er der ikke nogen der er af en anden mening?Kunne være godt at høre argumenter fra begge sider.

Kommentarer fra flere bestyrelsesmedlemmer ville også være godt.Men de ser måske ikke vores tekniske forum her,fordi det er på internettet [:D][:D][;)]

Lars T
Indlæg: 125
Tilmeldt: 18 okt, 2003 00:45
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars T » 17 aug, 2004 05:06

LOL LOL LOL LOL

alfa33
Indlæg: 97
Tilmeldt: 06 dec, 2003 08:12
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af alfa33 » 12 sep, 2004 00:02

Hermed lige en tilkendegivelse mere - dog ikke et argument "fra den anden side" som Thomas G efterlyser.

Der er allerede fremført en række gode argumenter, så jeg vil bare lige kort udmelde at:
Jeg er klart tilhænger af mulighed for at oprette/redigere online køb og salg annoncer. Come on now.....

I øvrigt lidt morsomt at en sådan ænding af forummet "på" www.alfaklub.dk er
underlagt en så lang beslutningsproces, hvilken forskellige offentlige instancer for år tilbage ville have misundt!

Det er ikke sådan, at jeg efter at have været inde på klubbens hjemmeside løber rundt med armene over hovedet, men ok jeg er da meget glad for at der overhovedet er noget online stuff.....[:)]

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 12 sep, 2004 00:25

Nu er der jo "snart" generalforsamling, så måske det var en bedre ide at fremlægge sine ønsker der, fremfor at diskuterer dem her på det tekniske forum??? [;)]

Thomas G
Indlæg: 281
Tilmeldt: 29 sep, 2003 06:10
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Thomas G » 12 sep, 2004 02:18

Korrekt,men der er vel ikke noget til hinder for at høre andres mening om emnet her på teknisk forum <u></u>under "diverse",-"Andre kommentarer"<u></u> [?]

Besvar

Tilbage til "Andre kommentarer"