Oversigt med kommentarer over alfa-værksteder

Her kan du skrive forslag til andre fora, som du synes mangler under de enkelte modeller.
Besvar
Utzon155
Indlæg: 16
Tilmeldt: 09 okt, 2003 02:56
Geografisk sted: Danmark

Oversigt med kommentarer over alfa-værksteder

Indlæg af Utzon155 » 16 okt, 2003 19:34

Hej,

jævnfør diskussion om priser og værksteder under "Alfa 156"-forum.

Var det en idé med et forum eller en side, hvor folk kunne anbefale gode, dygtige, flinke eller billige (gerne alle på én gang) alfa-værksteder (også gerne de uautoriserede) rundt om i landet. Man kunne inddele i landsdele, byer eller amter.

Hvis man kommer med spørgsmål i et forum som dette - meget udemærkede og længe ventede - forum, så er det ofte, fordi man søger alternativer til de ofte noget dyre autoriserede værksteder. Enten fordi man selv vil reparere eller fordi man vil forberede sig lidt inden et værkstedsbesøg.

Der er vel heller ikke noget i vejen med at advare andre alfister mod dårlige værksteder eller forhandlere. De skal opføre sig ordentligt skal de!

Bare et forslag...

vh.

Frank



Lars F
Indlæg: 17
Tilmeldt: 10 okt, 2003 05:52
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Lars F » 17 okt, 2003 07:18

Jeg tilslutter mig forslaget

mvh
Lars

ole fisker
Indlæg: 84
Tilmeldt: 05 maj, 2003 22:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af ole fisker » 17 okt, 2003 07:43

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hej,
jævnfør diskussion om priser og værksteder under "Alfa 156"-forum.
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Som beskrevet tidligere frygter jeg at der vil fremkomme useriøse indlæg, og subjektive beskyldninger, og dette vil være uden for dette forums intensioner.
Jeg overvejer meget dit forslag Frank. Hvis det bliver til noget vil forudsætningen være, at useriøse indlæg og/eller indlæg med subjektiv kritik promte vil blive slettet/låst. For at disse eventuelt kan blive synlige igen må skribenten fremsende relevant materiale.
Jeg vil ikke risikere at et værksted ender med at skulle dreje nøglen om fordi en enkelt person føler sig snydt, og LET har muligheden for at overbevise alle andre at dette også er rigtigt.
Mange(specielt Alfister) har jo større talegaver end de fleste Alfa-forhandlere, værksteder og alternative værksteder.
Forsikringsselskaberne har allerede nu på aldeles usaglig vis fjernet store dele af skadesarbejdet fra værkstederne.
UDELUKKENDE VIA BEDRE TALEGAVER OG UVIDENDE FORSIKRINGSTAGERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Redigeret af - ole fisker den 16/10/2003 22:45:13

Utzon155
Indlæg: 16
Tilmeldt: 09 okt, 2003 02:56
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Utzon155 » 17 okt, 2003 18:32

Jeg forstår helt, hvad du mener. Man kunne måske derfor begynde med en liste over værksteder, man vil anbefale til andre. Sansynligheden for, at dårlige værksteder vil blive nævnt på denne liste, er lille. Det må være kritik nok.

vh.

Frank

abboysen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 04 nov, 2003 06:47
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af abboysen » 04 nov, 2003 08:18

Jeg er et af disse mennesker, der har det med at rive teltpælene op og flytte med få års mellemrum til ukendte dele af landet. Jeg har derfor tidligere ledt efter værksteder, som kunne levere en god service af min Alfa, som jeg ike ønskede at hvem som helst skruede på. Jeg ville således blive meget glad for at kunne checke om der var nogle værksteder i min nærhed som kunne anbefales. Jeg synes, man skal koncentrere sig om de værksteder, som kan anbefales til andre, efter devisen om, at hvis der ikke er anbaflinger, så skal man være forsigtig.

Anders

tbc
Indlæg: 88
Tilmeldt: 29 okt, 2003 20:11
Geografisk sted:

Indlæg af tbc » 04 nov, 2003 17:35

Jeg er helt enig med Frank og Anders; en tilkendegivelse af at et værksted har udført godt arbejde, vil være et godt pejlemærke når bilen skal serviceres.

Torben.

Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 04 nov, 2003 18:32

Jeg stiller gerne mit forum: http://www.cuoresportivo.dk til rådighed for sådan en oversigt. Jeg har i forvejen aftalt med Ole at dette forum er for de rent tekniske indlæg, mens anden snik-snak henvises til det andet og vice versa. Man kunne lave et link på hver side men en enkel henvisning?

Redigeret af - alfista den 04/11/2003 09:34:01

Admin
Indlæg: 67
Tilmeldt: 05 maj, 2003 10:00
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Admin » 05 nov, 2003 07:55

Se venligst indlæg under "links til andre fora".

A.Sommer
Indlæg: 257
Tilmeldt: 06 nov, 2003 02:23
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af A.Sommer » 06 nov, 2003 02:56

Jeg har selv DÅRLIGE erfaringer med et par Alfa "værksteder", men syntes ikke at vi skal udstille nogle af dem et sted som her. MEN MEN MEN, en liste med værksteder/alfaguroer ville da være lækkert, og ikke så ødelæggende som en liste med negeativitet.


Mvh A.Sommmer

Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 07 nov, 2003 20:12

Jeg har lavet et forum her: http://www.cuoresportivo.dk/index.php?n ... forum&f=16 som dem der har lyst kan gøre brug af.

poul
Indlæg: 29
Tilmeldt: 09 nov, 2003 03:25
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af poul » 09 nov, 2003 04:10

Den er svær, fordi at uanset hvor god en værksted er, så vil der altid være begge slags kunder (tilfredse og utilfredse.Det er da heller ikke så svært at spørge sig frem til et godt værksted.

Besvar

Tilbage til "Forslag til andre generelle fora"