Djursland d. 29/30 maj

Alt andet
Besvar
Thomas G
Indlæg: 281
Tilmeldt: 29 sep, 2003 06:10
Geografisk sted: Danmark

Djursland d. 29/30 maj

Indlæg af Thomas G » 23 maj, 2004 21:17

Hej alle gæve club racere.

Vil lige høre om det om arrangementet næste weekend på Djursland bliver til noget?Og om der er nogen der har en fornemmelse af om der kommer mange Alfa racere?Jeg glæder mig til at komme og se en løbsweekend,det bliver nemlig min første [:I]



Bentos
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 sep, 2003 22:27
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Bentos » 24 maj, 2004 00:45

Arrangementet bliver til noget.
Men en del af clubracerne deltager i Jubitræffet i Borrevejle, så feltet vil være temmeligt reduceret. Vi vender stærkt tilbage på Padborg Park 19-20. juni [:)]

Korrektion: Vi vender ikke helt så stærkt tilbage som først ventet...[:(]
Jeg selv melder fra, da jeg mener at det er for dyrt, og jeg ikke har mulighed for teste bilen efter motorskifte m.m. Første kørsel ville være tidstagningen, og det giver ikke mening [xx(]

Thomas G
Indlæg: 281
Tilmeldt: 29 sep, 2003 06:10
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af Thomas G » 27 maj, 2004 08:29

Hej Bent.

Jeg har ikke set dit svar før nu,.af en eller anden grund er jeg ikke blevet adviseret pr. e-mail om at der var kommet svar.

Det var da trist at der ikke kommer så mange.Ved du (eller andre) om der kommer nogen af de Alfa'er som er specielt interessante for mig,dvs. boxer modeller??

Ellers må jeg jo se om jeg er i stand til at vente til Padborg [:p]

Alfista
Indlæg: 57
Tilmeldt: 13 okt, 2003 18:02
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Alfista » 28 maj, 2004 18:36

Hej Thomas,
Du kan se deltagerlisten her: www.dmka.dk. I Clubrace 1 er der en Alfa GTS?! og 2 x GTAm. I Clubrace 2 er der en 33, en Sud og en 75.
I historisk 65-klasse, kommer Herluf i sin TI Super og i 71-klassen deltager Tommy Kjehr i sin GTAm (samme som Clubrace) og undertegnede i Alfa Spider:)

Bentos
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 sep, 2003 22:27
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Bentos » 28 maj, 2004 22:26

[:)]
Claus kalder sin bertone-coupe for en GTS efter den fik TS-motor...
Det var alligevel ikke til at vurdere om den var tættest på at være en GT, GTV, GTA eller what-ever... [8D]

Besvar

Tilbage til "Generelle emner"