Motorskift?

Motor, motor-styring og komponenter på motor
Besvar
Dan Kenskov
Indlæg: 40
Tilmeldt: 07 okt, 2003 19:13
Geografisk sted: Danmark

Motorskift?

Indlæg af Dan Kenskov » 03 jul, 2007 07:06

Er det ligetil at skifte motoren fra en 75 (karburator) til en Giulietta? går den lige på eller skal der fifles med noget? Det er vel netop "lige lovligt" at bytte en 1600(hvis den officielle hk-angivelse er 109) til en 2000 med 130 hk?.
pft og mvh
Dan.



elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 03 jul, 2007 23:24

Kan ikke forestille mig nogen specielle problemer med at få den til at passe ned i motorrummet. I øvrigt mener jeg at huske, at en 75 2,0L officielt havde 128 din hk.

elp
Indlæg: 1984
Tilmeldt: 08 okt, 2003 19:07
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af elp » 03 jul, 2007 23:33

Kan ikke forestille mig nogen specielle problemer med at få den til at passe ned i motorrummet. I øvrigt mener jeg at huske, at en 75 2,0L officielt havde 128 din hk.

Bentos
Indlæg: 86
Tilmeldt: 02 sep, 2003 22:27
Geografisk sted: Danmark
Kontakt:

Indlæg af Bentos » 04 jul, 2007 03:07

Det er ganske lige ud ad landevejen...
Men vær lige forberedt på at det muligvis kan koste en afgift, da den jo nu bliver en Giulietta 2.0. Forudsat at nogen er meget opmærksom på forskellen... [:o)]

Besvar

Tilbage til "Type 116 Motor"