lampe til kølervæske i 155
lampe til kølervæske i 155
har en 155 2,0 ts fra 92 hvor lampen lyser og i instrumentet hvor varmenmåleren sidder virker heller ikke hverken lys eller måleren,har tjekket sikringer i motorrummet men der er ikke noget hvad kan det være
hej erik
hvordan tilsluttet hentede bilen på sjælland og kørte til fyn uden den kogte så om den er stoppet tvivler jeg på,men tænkte på om der sad en eller anden sikring andet sted som kunne have indflydelse,for det er da sjovt at kun pæren ved temperaturmåleren og selve måleren + den pæren nede ved tjekpanelet der er i udu
hvordan tilsluttet hentede bilen på sjælland og kørte til fyn uden den kogte så om den er stoppet tvivler jeg på,men tænkte på om der sad en eller anden sikring andet sted som kunne have indflydelse,for det er da sjovt at kun pæren ved temperaturmåleren og selve måleren + den pæren nede ved tjekpanelet der er i udu
Der er ikke et tids eller km interval men en termokontakt som slår blæseren til lidt over 90 grader. På denne årstid og på lange ture kører blæseren ikke, men i køkørsel sker det ofte, i sær i varm vejr.
Du kan teste om blæseren virker, ved at sætte de 2 ledninger sammen, så skal blæseren køre, og termostatkontakten ved, en dag bilen er gennemvarm, at stoppe bilen og lade motoren køre i tomgang, efter nogle minutter skal blæseren starte.
Du kan teste om blæseren virker, ved at sætte de 2 ledninger sammen, så skal blæseren køre, og termostatkontakten ved, en dag bilen er gennemvarm, at stoppe bilen og lade motoren køre i tomgang, efter nogle minutter skal blæseren starte.